Azijn schijnt wel op de bon te gaan !
Corona in Nederland.....
- JP
Re: Corona in Nederland.....
-
Tom
Ik houd me over het algemeen netjes aan alle regels. Snap dat de maatregelen er zijn, op een enkele kritische kanttekening sta ik er ook achter en heb ik er helemaal geen problemen mee. Belangrijkste is dat we snel van het virus af zijn, dus dan doe ik maar wat ik hoor te doen.
Maar die avondklok staat me wel tegen, en dan vooral de willekeur en uitzonderingen die er wederom voor gemaakt worden.
- Religieuze bijeenkomsten mogen nog steeds. Waanzin, waarom blijft dat een uitzondering? Waar is dat voor nodig? Waarom stelt geen enkele journalist die vraag vanmiddag? Huishoudens mogen één gast ontvangen, maar als je in een kerk of moskee 100 man ontvangt is dat prima?
- Boetes zijn 95 euro, grote grap. Als ze al uitgedeeld worden, want handhaving is er amper tot niet. Bij illegale feestjes lees ik nog steeds dat er soms geen boetes worden uitgedeeld ("om escalatie te voorkomen", of een ander slap excuus). De mensen die er schijt aan hebben pak je dus niet met zo'n avondklok.
- Nu staat er in dat voorstel dat gasten van talkshows uitgezonderd zijn. Daar verbaasde ik mij dus al langer over, die talkshows. Elke avond meerdere shows waar een man of 8 (excl. alles achter de schermen) voor 1,5 uur lullen in één ruimte. En wat schuift daar aan: experts over Corona (die zouden toch beter moeten weten) en kansloze BN'ers die hun nieuwe show/boek/weet ik veel wat komen pluggen. Dezelfde lui die altijd vooraan staan om met verheven moraal te vertellen wat wel en niet goed is. Waarom werken die shows niet met Skype? Ja, dat is niet ideaal voor een talkshow. Maar voor mensen die thuiswerken en vergaderen of lesgeven is Skype ook "niet altijd ideaal" en volgens mij, zeker met zulke ingrijpende maatregelen, hoort de volksgezondheid nu voorop te staan. Kut BN'ers met hun neppe kut moraal.
Maar die avondklok staat me wel tegen, en dan vooral de willekeur en uitzonderingen die er wederom voor gemaakt worden.
- Religieuze bijeenkomsten mogen nog steeds. Waanzin, waarom blijft dat een uitzondering? Waar is dat voor nodig? Waarom stelt geen enkele journalist die vraag vanmiddag? Huishoudens mogen één gast ontvangen, maar als je in een kerk of moskee 100 man ontvangt is dat prima?
- Boetes zijn 95 euro, grote grap. Als ze al uitgedeeld worden, want handhaving is er amper tot niet. Bij illegale feestjes lees ik nog steeds dat er soms geen boetes worden uitgedeeld ("om escalatie te voorkomen", of een ander slap excuus). De mensen die er schijt aan hebben pak je dus niet met zo'n avondklok.
- Nu staat er in dat voorstel dat gasten van talkshows uitgezonderd zijn. Daar verbaasde ik mij dus al langer over, die talkshows. Elke avond meerdere shows waar een man of 8 (excl. alles achter de schermen) voor 1,5 uur lullen in één ruimte. En wat schuift daar aan: experts over Corona (die zouden toch beter moeten weten) en kansloze BN'ers die hun nieuwe show/boek/weet ik veel wat komen pluggen. Dezelfde lui die altijd vooraan staan om met verheven moraal te vertellen wat wel en niet goed is. Waarom werken die shows niet met Skype? Ja, dat is niet ideaal voor een talkshow. Maar voor mensen die thuiswerken en vergaderen of lesgeven is Skype ook "niet altijd ideaal" en volgens mij, zeker met zulke ingrijpende maatregelen, hoort de volksgezondheid nu voorop te staan. Kut BN'ers met hun neppe kut moraal.
- Martijn_bmw
- Peric
- MarkS
LOL
Zolang er hier maar geen avondklok wordt ingesteld maak ik me nog weinig zorgen.
Zolang er hier maar geen avondklok wordt ingesteld maak ik me nog weinig zorgen.
- Martijn_bmw
Haha idd, persoonlijk niet zoveel last van die regel maar wel eens met Tom... als het allemaal zó erg is flikker dan gvd ook die kerken en moskeeën eens dichtMarkS schreef: 20 jan 2021, 18:06 LOL![]()
- WJ
En die vingerwijzerts op TV elke avond
- JP
Ik ben eens benieuwd, ben 4 van de 6 dagen of om 22u klaar of ik moet dan beginnen. Eens navragen of we werkgeversverklaringen krijgen of wat dan ook. Zouden ze dan om dat tijdstip wel flitsen ? Ik vraag dat voor een collega 
-
DF-user-278
Jep mee eens.Martijn_bmw schreef: 20 jan 2021, 18:09 als het allemaal zó erg is flikker dan gvd ook die kerken en moskeeën eens dicht![]()
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Absoluut, slaat helemaal nergens op dat die openblijven.
- WJ
-
Shakes
Ik hoop toch wel dat onze profvoetballers gewoon lekker mogen spelen....
Klaar met de shitshow
Klaar met de shitshow
- Fasteddie2
Zeker klaar met die shitshow, inderdaad "Shakes" !
Vond dit wel interessant om te horen/zien.
Gaat met name over de link van "politici met de adviserend experts", en welke vormen dat eventueel de komende tijd kan aannemen...
Wellicht handig om in het achterhoofd te houden.
Empirisch onderzoek dat de Hond adhv data uit Israel uitvoert mbt effectiviteit vaccin, ben ik wel benieuwd naar....
https://youtu.be/nzRF-AWNKeo
Vond dit wel interessant om te horen/zien.
Gaat met name over de link van "politici met de adviserend experts", en welke vormen dat eventueel de komende tijd kan aannemen...
Wellicht handig om in het achterhoofd te houden.
Empirisch onderzoek dat de Hond adhv data uit Israel uitvoert mbt effectiviteit vaccin, ben ik wel benieuwd naar....
https://youtu.be/nzRF-AWNKeo
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Na 5 minuten De Hond/Desmet wist ik 't antwoord:
Culture of Fear.
Daar hangen we met z'n allen in.
Straks de rest kijken....
- Enrico
Culture a f fear idd nu is de UK en ZA virus variant zo slim hij het immuunsysteem kan ontsnappen.... lockdown tot 2220
- Enrico
More hospital beds! We need more hospital beds!!!
- 350 Z
En asielzoekers ......
- Enrico
Goede oplossing mits ze in de zorg gaan werken bij de nieuw in het leven geroepen centrale Corona Medisch centra!
-
Robin
- Fasteddie2
#NeverForget
- Knot
Tsja, dat is niet 100% corona natuurlijk, dit soort gevallen blijf je houden links danwel rechtsom.
-
Robin
Wordt veel te weinig aandacht aan besteed. Dit soort zaken.
-
Onlinefrankie
"dit soort gevallen" komen anders nu door de coronamaatregelen wel veel vaker voor. En zoals Robin zegt, te weinig aandacht voor.Knot schreef: 21 jan 2021, 13:23 Tsja, dat is niet 100% corona natuurlijk, dit soort gevallen blijf je houden links danwel rechtsom.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Huiselijk geweld, psychische problemen, echtscheidingen, zelfmoord, faillissementen, werkeloosheid.
Dit wordt geen leuk jaar.
Dit wordt geen leuk jaar.
- Knot
Overbevolking, global warming, noem het maar op, de aardbol regelt het allemaal zelf, of dat leuk is is een ander vraagstuk.