MarkS schreef: 07 jan 2021, 21:41Als het je mening niet is dan hoeven we er zeker niet over te discussiëren.Roy RS schreef: 07 jan 2021, 21:29Ik ga geen lange discussies aan die niet te winnen zijn, maar je lijkt de NOS wel. Je haalt 1 stemmingmakende regel uit een lange post en doet net of ik niet 13x genuanceerd heb en vrijwel letterlijk gezegd dat het niet mijn mening is, maar dat ik me voor kan stellen dat er mensen zijn (heel veel zelfs) die fraude vermoeden omdat het gewoon nergens op slaat dat je 20 miljoen stemmen meer dan een andere zittende president krijgt en die ouwe gek nóg meer...MarkS schreef: 07 jan 2021, 19:48 Fraude lijkt voor de hand te liggen ... werkelijk?
In het Corona topic zou iemand zeggen bron of heb je daar bewijs voor. Maar die kant zullen we hier maar niet opgaan.
Dan heb ik dat vast verkeerd begrepen.
Nou om eerlijk te zijn heb ik me er te weinig in verdiept om een gefundeerde mening te hebben, maar ik snap wel dat er mensen zijn die verontwaardigt zijn en dan makkelijk meegaan in de zaken die door hun president geroepen worden.
Ik weet niet wat er waar is, maar ik begrijp die mensen wel, de beelden spreken verder boekdelen.