Wout309t schreef: 21 dec 2020, 13:14Ja, snap ik allemaal. Maar er worden ook schilderijen gejat die je ook nooit meer kan laten zien aan iemand want dan staan ze binnen het uur op de stoep.Roy RS schreef: 21 dec 2020, 12:54
Ten eerste heb ik wat beveiligingen die ik even voor me zelf houd, ten tweede liggen de sleutels ergens en het stuur weer ergens anders. Als derde is er werkelijk geen enkel businessplan denkbaar wat het stelen van deze auto aantrekkelijk maakt. Ik ben de op 1 na enige klant in Nederland voor de onderdelen, maar ja ik heb dan geen Mono meer dus dat schiet niet op. Alle andere 119 eigenaren die weten niet eens wat gebruikte onderdelen betekent of hoe je dat spelt.Wout309t schreef: 21 dec 2020, 12:45 Ik zou toch mooi een stalen balk achter dat garagedeurtje hangen...
Niet dat je zo'n ding ongemerkt in gebruik kan nemen nadat je hem gejat hebt, maar toch!
Als vierde is de auto zo bekend en opvallend dat je hem ook niet zonder kenteken kunt rijden op een circuit. De Mono eigenaren zitten samen in een appgroep en er ontsnapt er echt niet 1 aan de aandacht.
ls vijfde zit er een klasse 5 alarm met voertuigvolgsysteem op
Als laatste levert het qua oud ijzer ook niks op...
Het is echt lucratiever om een golf, audi of megane rs te stelen
En aangezien deze wagen voor jou waarschijnlijk een wat grotere investering is dan voor die andere 119 eigenaren zou ik het enorm zuur voor je vinden...![]()
Maar zo te horen heb je je maatregelen genomen, top.
Zeker, voorzorgsmaatregelen zijn genomen en het is verzekerd, om hem te stelen moeten ze dus een veel grotere inzet leveren dan bij een auto die wel interessant is om te stelen, dus ik denk en hoop dat het allemaal daarbij blijft.