Vooral ook die schakelmomenten wat een vettt geluid

Ik was hier nog warm aan t rijden en toen dacht ik idd nog dat de hoogste regenstand wel een goed idee was. Ik dacht koud en vochtig, laat ik maar voorzichtig doenZed240 schreef: 19 dec 2020, 14:52 Klinkt echt gaaf, veel meer racy dan ik had verwacht. Grijpt de TC nou de hele tijd in of heeft het ding zo'n hekel aan lage toeren?![]()
20.24 niet meer...snif
KlojoBram schreef: 19 dec 2020, 20:25 Oh nee toch niet, van de weg afgehaald voordat ze het circuit bereikt hadden![]()
Klopt dat van de lichtenFerdi Gielen schreef: 21 dec 2020, 12:30 Cooler dan cool!
Ook wel tof met de Dacia op de achtergrond haha.
Die lampen in het midden, zijn dat achterijrijdlicht en mistlicht?
Ik verwacht dat er wel ergens een tracker verstopt zit in die auto. En zonder stuur kan je er ook weinig mee...Wout309t schreef: 21 dec 2020, 12:45 Ik zou toch mooi een stalen balk achter dat garagedeurtje hangen...
Niet dat je zo'n ding ongemerkt in gebruik kan nemen nadat je hem gejat hebt, maar toch!
Groen spuiten en klaar.Bokkepoot schreef: 21 dec 2020, 12:52Ik verwacht dat er wel ergens een tracker verstopt zit in die auto. En zonder stuur kan je er ook weinig mee...Wout309t schreef: 21 dec 2020, 12:45 Ik zou toch mooi een stalen balk achter dat garagedeurtje hangen...
Niet dat je zo'n ding ongemerkt in gebruik kan nemen nadat je hem gejat hebt, maar toch!
En omdat er zo weinig zijn kan je er nog niks mee, iedereen herkent die auto als je hem ooit gebruikt.
Erg breed voor een één persoons auto idd.
JP schreef: 21 dec 2020, 12:32 Je zou 'm toch meer verwachten in een megagarage onder een dikke villaen niet in zo'n boerendorp tussen de Picanto's en Daewoo's
Ten eerste heb ik wat beveiligingen die ik even voor me zelf houd, ten tweede liggen de sleutels ergens en het stuur weer ergens anders. Als derde is er werkelijk geen enkel businessplan denkbaar wat het stelen van deze auto aantrekkelijk maakt. Ik ben de op 1 na enige klant in Nederland voor de onderdelen, maar ja ik heb dan geen Mono meer dus dat schiet niet op. Alle andere 119 eigenaren die weten niet eens wat gebruikte onderdelen betekent of hoe je dat spelt.Wout309t schreef: 21 dec 2020, 12:45 Ik zou toch mooi een stalen balk achter dat garagedeurtje hangen...
Is een autoforum toch? Maar ik heb weleens wat plaatjes gepost geloof ik. Denk ook niet dat er veel Honda Camino en Wallaroo fans zijn hier
Tsja...Roy RS schreef: 21 dec 2020, 12:54JP schreef: 21 dec 2020, 12:32 Je zou 'm toch meer verwachten in een megagarage onder een dikke villaen niet in zo'n boerendorp tussen de Picanto's en Daewoo's
Ik ben ook echt by far the poorest BAC eigenaar. Evengoed heb ik qua spec, leeftijd en kmstand de hoofdprijs staan. De gemiddelde Mono eigenaar heeft een leuke collectie en deze als trackdaytool erbij. Voor mij is het de enige echte tool, tenzij je de Dacia meetelt
Ten eerste heb ik wat beveiligingen die ik even voor me zelf houd, ten tweede liggen de sleutels ergens en het stuur weer ergens anders. Als derde is er werkelijk geen enkel businessplan denkbaar wat het stelen van deze auto aantrekkelijk maakt. Ik ben de op 1 na enige klant in Nederland voor de onderdelen, maar ja ik heb dan geen Mono meer dus dat schiet niet op. Alle andere 119 eigenaren die weten niet eens wat gebruikte onderdelen betekent of hoe je dat spelt.Wout309t schreef: 21 dec 2020, 12:45 Ik zou toch mooi een stalen balk achter dat garagedeurtje hangen...
Als vierde is de auto zo bekend en opvallend dat je hem ook niet zonder kenteken kunt rijden op een circuit. De Mono eigenaren zitten samen in een appgroep en er ontsnapt er echt niet 1 aan de aandacht.
ls vijfde zit er een klasse 5 alarm met voertuigvolgsysteem op
Als laatste levert het qua oud ijzer ook niks op...
Het is echt lucratiever om een golf, audi of megane rs te stelen
Ja, snap ik allemaal. Maar er worden ook schilderijen gejat die je ook nooit meer kan laten zien aan iemand want dan staan ze binnen het uur op de stoep.Roy RS schreef: 21 dec 2020, 12:54
Als vierde is de auto zo bekend en opvallend dat je hem ook niet zonder kenteken kunt rijden op een circuit. De Mono eigenaren zitten samen in een appgroep en er ontsnapt er echt niet 1 aan de aandacht.
ls vijfde zit er een klasse 5 alarm met voertuigvolgsysteem op
Als laatste levert het qua oud ijzer ook niks op...
Het is echt lucratiever om een golf, audi of megane rs te stelen
Gebruikers op dit forum: Arstey, Bob Gervais, Dimitri, KoenM, Sabberjoch en 7 gasten