Dat is bij de bak wel het geval, dus daar is een reden voor denk ik
Roy's BAC Mono, P40 OK nog 1 filmpje dan
- Roy RS
- Martijn_bmw
Re: Roy's BAC Mono, P11 oliepeilen met foto’s😂
Waanzinnig mooi allemaal, ik snap dat zelfs olie peilen bijzonder voelt bij deze auto! 
- Roy RS
- Martijn_bmw
Idd wel beter die wat kleinere plaatjes.
Wat een plakkaat hé zo’n officiële maat
Wat een plakkaat hé zo’n officiële maat
- Philipoo
Nu ligt je bagageruimte vol dus? Fijn dat je eindelijk mag rijden!Roy RS schreef: 15 dec 2020, 19:19 Hehe, papieren zijn binnen. Meteen maar originele platen gehaald voor in de bagageruimte en wat kleine plaatjes voor op de auto
![]()

- Roy RS
Zojuist terug van een eerste snelle rit op mostly droog wegdek. Het was 6 graden en natuurlijk volledig donker. Eerst rustig warm rijden en het hort en stoot en giert, drempels wat schuin aan snijden om de lip te sparen. Het was de eerste keer dat ik op mijn gemak even alles kon bekijken en testen. Snelweg op, beetje rustig nog, op een gegeven moment 80 graden, 3 verzetjes terug en bwoaaaap, bwoaaap bwoaaap. Schakelen op toeren is gewoonweg waanzinnig, je hoort dat ie schakelt, maar de druk gaat gewoon NIET van de as af, blijft gewoon gaan. Super verslavend en het rijdt zo snel zo hard, niet normaal. Stabiel dat dit ding is. Alles voelt als te weinig snelheid, alles kan zoveel sneller. Gaaf wel die traction control, eerst op stand 5, leek ie gewoon wat onrustig op het gas, alsof ie niet lekker liep. Maar dat was gewoon teveel control, toen maar naar 3, 2 en 1, daar was het mooi, flink wat spin was goed, maar je glijd niet meteen de baan af als je echt te ver gaat.
Toen binnendoor de bochten opzoeken en tussenaccelaraties en afremmen testen, vol in de keramische remmen en aan de linker paddle trekken, klinkt en voelt echt als Verstappen, mega, mega cool. Hij voelt nu al redelijk vertrouwt en het is bizar wat voor snelheden je veilig haalt tov de Atom in deze omstandigheden met wat damp stukjes ertussen.
Later nog even de auto upshift aangezet ( die gaat voortaan altijd aan want dan kun je niet te laat schakelen in alle enthousiasme), vol het gas erop, tot in zijn 3 wielspin, maar hij schakelt dan echt aan het einde (200toeren voor de begrenzer geloof ik) en dan merk je dat je dus telkens veel te vroeg geschakeld hebt
Aan het einde schreeuwt hij het uit werkelijk, want een feest. Adrenaline bleef nog een klein uur borrelen...
Toen binnendoor de bochten opzoeken en tussenaccelaraties en afremmen testen, vol in de keramische remmen en aan de linker paddle trekken, klinkt en voelt echt als Verstappen, mega, mega cool. Hij voelt nu al redelijk vertrouwt en het is bizar wat voor snelheden je veilig haalt tov de Atom in deze omstandigheden met wat damp stukjes ertussen.
Later nog even de auto upshift aangezet ( die gaat voortaan altijd aan want dan kun je niet te laat schakelen in alle enthousiasme), vol het gas erop, tot in zijn 3 wielspin, maar hij schakelt dan echt aan het einde (200toeren voor de begrenzer geloof ik) en dan merk je dat je dus telkens veel te vroeg geschakeld hebt

Aan het einde schreeuwt hij het uit werkelijk, want een feest. Adrenaline bleef nog een klein uur borrelen...
- MarkS
Re: Roy's BAC Mono, P12 eerste echte snelle rijervaring opgedaan
Wat een feestdagen nu al! 

- Riceaux
Klinkt alsof jij niet zoveel problemen gaat hebben om deze lockdown periode door te komen. 

-
ja tenzij er ineens een suzuki opduikt 

- Niels
- Auto: Prius+
Gaaf hoor! Het is dat je al wat hebt kunnen wennen vanuit vorig speciaal spul anders is het volgens mij amper te bevatten.
- Downforce Hans
Nou.....het klinkt alsof jij verziekt bent voor de rest van je auto leven.........

- Martijn_bmw
Super gaaf, klinkt echt als een buitenaardse auto

-
- frankie
Ja dat gaat nooit meer overtroffen worden. Wat een gaaf ding zeg!Downforce Hans schreef: 18 dec 2020, 08:16 Nou.....het klinkt alsof jij verziekt bent voor de rest van je auto leven.........![]()

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
De enige eventuele opvolger is iets van een WRC auto, maar zelfs dat legt het af tegen de Bac 

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
- 328Ti
- Roy RS
Ik snap nog altijd niet hoe ik een video moet embedden 
https://youtu.be/L_lfGt7ycuc
https://youtu.be/p7Ks_NphACY
Ik heb voorlopig nog geen filmpjes, maar ik was gespot
https://youtu.be/L_lfGt7ycuc
https://youtu.be/p7Ks_NphACY
Ik heb voorlopig nog geen filmpjes, maar ik was gespot
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat zal de laatste keer niet zijn.
Het loopt die spotters dun door de broek als ze deze kunnen kieken.

-
Dun... krijg er juist een dikke plasser van. Wat een geluid en dat van een aardappel filmpje. Kan mij amper voorstellen hoe het IRL zou klinken 

-
Zo'n machine stilstaand in real life zien is al gaaf, maar slalommend tussen de koekblikken door de stad, is het nog spectaculairder !
Fantastische machine !

Fantastische machine !

- JP
Helmond fleurt hier wel van op !
- EmielS60
- Roy RS
Ik vind t zelf ook erg cool hoe die op beeld in het wild eruit ziet.
Ik merkte ook dat er een bizarre hoeveelheid aandacht loskwam. Echt mensen die uit hun vrachtwagen hangen en iedereen deed het raam open. Zoveel aandacht kreeg de Atom niet, terwijl ik dacht dat in het wild die meer op zou vallen zo zonder body.
Ik merkte ook dat er een bizarre hoeveelheid aandacht loskwam. Echt mensen die uit hun vrachtwagen hangen en iedereen deed het raam open. Zoveel aandacht kreeg de Atom niet, terwijl ik dacht dat in het wild die meer op zou vallen zo zonder body.