Maar dan begrijp ik die 21% korting ook.

Daarom heb ik juist geen horloges gekochtJinx schreef: 16 nov 2020, 21:01 Haha, nee de Jacob blijft.![]()
Ik heb er niet mee gepronkt op DF inderdaad.. ik had eerst een foto online gezet van al mijn horloges maar bedacht me later dat het misschien niet handig was om een foto online te zetten van al mijn horloges.. For numerous reasons.
Maar het is onderstaande geworden. Ik wou graag iets met blauw om de geboorte van mijn (eerste) zoon te vieren (dec 2019). Ik hoor dat meer mannen deze reden als handvat gebruiken om weer een horloge te kopen.![]()
![]()
Zeg dat wel, een beuker........Wanneer je aan het klussen bent dan voel je dat stuk staal wel aan je pols. Doe je iets met een hamer doe die klok dan maar af.......doet au....MParallel schreef: 16 nov 2020, 15:26 Sja die SDDS is ook wel een beuker van een klok. Wie weet ooit.
///Joost schreef: 17 nov 2020, 10:13 Arjan, gezien je voorkeur voor IWC en grote klokken...wat te denken van een Double Chrono Big Pilot Top Gun in 46 mm?
Of een 'gewone' Big Pilot Top Gun in 48mm?
Of de Top Gun Miramar in 46mm?
Zo te lezen zijn er bij IWC een hoop smaken en maten verkrijgbaar, afhankelijk van (non)Chronograph en type.
Daarom heb ik juist zelf geen kinderen gemaakt
Wat is je budget?ArjandeV schreef: 17 nov 2020, 14:51 Ik vind een Big Pilot ook wel gaaf, maar niet te betalen.. Zelfde met Double Chrono..
Ik ook, maar ik dacht ik help nog wat verwarring te zaaien voor Arjan, zodat ie helemaal door de bomen het bos niet meer ziet.WJ schreef: 17 nov 2020, 16:25 Ik vind dat niet IWC's mooiste klokjes, dan liever een Speedmaster denk ik.
Ik draag mijn klok rechts.......en hamer ook rechts.
Die klok kan zelf prima als hamer dienenDownforce Hans schreef: 18 nov 2020, 08:28Ik draag mijn klok rechts.......en hamer ook rechts.
Tis natuurlijk een probleem van niks maar het is iets waar je normaal niet bij stil staat maar wat wel ineens opvalt wanneer je bv gaat klussen........tis een zwaar ding dat klokkie.
BBVW schreef: 08 dec 2020, 19:54 Is er hier iemand die weet heeft van de levering van de nieuwe Rolex novelties 2020.
Ik wil er een aanschaffen maar krijg net een wat slap antwoord van de lokale dealer. Gaat om een sub met groene bezel.
Lullig als, we hebben geen inzage over leveringen en we doen niet aan wachtlijsten. Ik heb niet om een wachtlijst gevraagd, ik zoek een plek waar ik een concrete bestelling kan plaatsen. En dan een verwijzing naar de rolex pagina......
Wie het weet mag het zeggen.