Goed bezig Ron! Lekker genieten nu.
mooi!RS-Ron schreef: 20 nov 2020, 14:41 So far, so good, Mini heeft nog geen klapje verkeerd gegeven. Wist trouwens niet dat het halve hok met plastic druk/schroef/draai-dopjes in elkaar was gezet. Ik heb alles ff nagelopen, deze week de zijskirts eens netjes afhangen en vastzetten. En ff uitpluizen hoe ik die plastic wielverbreders weer netjes zwart kan krijgen, het liefst langer dan een week......
Vandaag pakketje binnen:
Gr Ron
Top werk met deze resto!RS-Ron schreef: 22 nov 2020, 10:55 Ik ga een setje Gyeon Trim bestellen en eens kijken of dat echt een jaar blijft werken. Is me door meerderen aangeraden. Ook nog een keer een eenvoudige poetsmachine bestellen, de lak van de Mini lijkt wel schuurpapier. Kan ik de Alfa ook een keer onder handen nemen.
Gr Ron
Kleien stelt niet zoveel voor hoor, ik ben ook niet zo'n poetser maar heb vorig jaar toch zo'n setje gekocht en het werkt echt goed.RS-Ron schreef: 22 nov 2020, 12:42 Kleien........ bestaat er een klei-machine ? Tis weliswaar een Mini =kleine auto, maar om nou met een stukkie klei heel die auto af te werken............![]()
Ik gaat eens verzinnen hoe ik hem met zo weinig mogelijk fysieke inspanning enigzins aan te gluren maak. Ben niet zo'n poetser, wel bijhouden, netjes in de was, maar dat is het dan wel zo'n beetje..........
Gr Ron
Met de elek. verf fohn op standje low rustig banen maken totdat ze weer glimmen.RS-Ron schreef: 20 nov 2020, 14:41 En ff uitpluizen hoe ik die plastic wielverbreders weer netjes zwart kan krijgen, het liefst langer dan een week......
Gr Ron
Bij Edwin. Die ken ik wel.
Als je het wil kan ik je wel het één en ander uitleggen over lassen. Van fotolasser in laboratoria tot lastechnisch engineer: ik heb alle facetten van lassen wel gezienRS-Ron schreef: 23 nov 2020, 18:42
Morgen interieur eruit halen, cabine lasklaar maken en nieuwe body-mounts plaatsen. Dat rubber is na 50 jaar gewoon op. Wie weet kan ik zelf wat lassen, mooi moment om dat ook eens te leren.
Keep you posted
Gr Ron
Gebruikers op dit forum: Rogerb en 6 gasten