11 september
-
11 september
Vond deze link wel toepasselijk:
http://www.earthcam.net/users2/interfac ... ientid=158
Ik kijk er sinds mijn bezoek in NY regelmatig.
http://www.earthcam.net/users2/interfac ... ientid=158
Ik kijk er sinds mijn bezoek in NY regelmatig.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- RobS
Ik neem aan dat je op Loose Change doelt?romo schreef:Overal weer ceromonieel/herdenkings vertoon................................gewoon walgelijk als je er van uit gaat dat het een inside job was .......................................
- Jochem Vaartjes
Klopt deze heb ik ook zitten kijken, erg indrukwekkend inderdaad.Hans schreef:Gisteren was die docu over een New Yorkse brandweer unit van die twee franse broers weer op tv. Blijft heel erg indrukwekkend.
Ik ben 2 maanden geleden in New York geweest en heb daar ook Ground Zero bezocht. Inside job of geen inside job, het blijft iets ernstigs dat zeker een grote indruk achterlaat als je daar eenmaal een keer geweest bent.
- Roman
Ik denk dat ie "Zeitgeist" bedoelt. Loose Change is er niets bij, en Loose Change is grotendeels bewezen bullshit te zijn.Mex schreef:Ik neem aan dat je op doelt?romo schreef:Overal weer ceromonieel/herdenkings vertoon................................gewoon walgelijk als je er van uit gaat dat het een inside job was .......................................
Als je het echte werk wilt zien,
http://www.zeitgeistmovie.com
- RobS
Zeitgeist kende ik nog niet, werkt helaas niet hier op werk, vanavond thuis eens kijken.Roman schreef:Ik denk dat ie "Zeitgeist" bedoelt. Loose Change is er niets bij, en Loose Change is grotendeels bewezen bullshit te zijn.Mex schreef:Ik neem aan dat je op doelt?romo schreef:Overal weer ceromonieel/herdenkings vertoon................................gewoon walgelijk als je er van uit gaat dat het een inside job was .......................................
- Roman
Doe dat, het is zeker de moeite. Het intro stukje is een beetje irritant, maar de rest is echt heel erg ogen openend.Mex schreef:Zeitgeist kende ik nog niet, werkt helaas niet hier op werk, vanavond thuis eens kijken.Roman schreef:Ik denk dat ie "Zeitgeist" bedoelt. Loose Change is er niets bij, en Loose Change is grotendeels bewezen bullshit te zijn.Mex schreef: Ik neem aan dat je op doelt?
- Dennis Cavallino
Gisteren ook de brandweer docu gekeken. Ik kan het me als de dag van gisteren herinneren toen het gebeurde. Ik liep op school door een gang. En opeens riep een docent me om naar de tv te komen kijken, er was iets ergs gebeurd. Ik sta te kijken naar de beelden van het eerste toestel, bel mijn moeder op om te waarschuwen dat ze dit ook moest zien, een vliegtuig in het WTC. Een aanslag? riep ze meteen?
Op dat moment vliegt het 2e toestel het WTC in. 'Ja een aanslag.... antwoorde ik'.
Op dat moment dacht ik echt dat WW3 was uitgebroken en dat de wereld nooit meer hetzelfde zou zijn.
Mijn moeder vroeg: 'jij doet bouwkunde he, hoe lang blijft zo'n gebouw staan?'. Ik: als het goed is, een uurtje hooguit, dan zijn alle brandwerende constructies wel 'op'.
En als je dan ziet en hoort dat er allemaal brandweermannen omhoog klimmen, die 1 minuut over een trap doen.
Dan weet je gewoon dat ze als muizen in een val zitten. Heldendom en domheid, zitten dan heel dicht bij elkaar. Tuurlijk zijn het helden, want die jongens stappen over de wetenschap heen dat zo'n gebouw kan instorten. Misschien onderdrukken ze wel de wetenschap dankzij een soort van natuurlijk instinct om anderen te helpen. En in de beelden van die docu zie je dat erg goed. De gezichtsuitdrukkingen spreken boekdelen.
Maar om terug te komen op conspiracy theories:
- Grote Smurf is bedacht door Vader Abraham
- Santa Claus is bedacht door Coca Cola
- Hercules is bedacht door de Grieken
- Sinterklaas is bedacht door de Katholieken
- Osama Bin Laden is bedacht door de CIA
Typisch dat juist Osama als enige echte levende man met baard, zo ongeloofwaardig overkomt:
http://www.nu.nl/news/1230237/22/Opnieu ... eo%29.html
Op dat moment vliegt het 2e toestel het WTC in. 'Ja een aanslag.... antwoorde ik'.
Op dat moment dacht ik echt dat WW3 was uitgebroken en dat de wereld nooit meer hetzelfde zou zijn.
Mijn moeder vroeg: 'jij doet bouwkunde he, hoe lang blijft zo'n gebouw staan?'. Ik: als het goed is, een uurtje hooguit, dan zijn alle brandwerende constructies wel 'op'.
En als je dan ziet en hoort dat er allemaal brandweermannen omhoog klimmen, die 1 minuut over een trap doen.
Dan weet je gewoon dat ze als muizen in een val zitten. Heldendom en domheid, zitten dan heel dicht bij elkaar. Tuurlijk zijn het helden, want die jongens stappen over de wetenschap heen dat zo'n gebouw kan instorten. Misschien onderdrukken ze wel de wetenschap dankzij een soort van natuurlijk instinct om anderen te helpen. En in de beelden van die docu zie je dat erg goed. De gezichtsuitdrukkingen spreken boekdelen.
Maar om terug te komen op conspiracy theories:
- Grote Smurf is bedacht door Vader Abraham
- Santa Claus is bedacht door Coca Cola
- Hercules is bedacht door de Grieken
- Sinterklaas is bedacht door de Katholieken
- Osama Bin Laden is bedacht door de CIA
Typisch dat juist Osama als enige echte levende man met baard, zo ongeloofwaardig overkomt:
http://www.nu.nl/news/1230237/22/Opnieu ... eo%29.html
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo is het maar net, Osama bedacht, gekoesterd en gepamperd door de CIA/NSA....................................op deze manier meer wereld heerschappij, meer geldstromen losweken die anders nooit losgekomen waren, meer wapenontwikkeling en verkoop; kortom bussiness as usual and in God we trust, but even more in $$$$$$$$$$
- Erik K.
Inderdaad,
Met dat soort gebouwen wordt met branden etc rekening gehouden.
Diverse hoge gebouwen hebben veel langer gebrand en stortte uiteindelijk niet eens in.
Soms complete etage's uitgefikt en niets aan de hand.
Over de bouw van het WTC is destijds ook vast en zeker goed over nagedacht.
Er zijn nog steeds vele vage mysterisch ook b.v. m.b.t. het 'vliegtuig' wat in het Pentagon gevlogen zou zijn. Wat voor type vliegtuig en of het wel een vliegtuig geweest zou kunnen zijn.
Diverse hoge gebouwen hebben veel langer gebrand en stortte uiteindelijk niet eens in.
Er zijn nog steeds vele vage mysterisch ook b.v. m.b.t. het 'vliegtuig' wat in het Pentagon gevlogen zou zijn. Wat voor type vliegtuig en of het wel een vliegtuig geweest zou kunnen zijn.

- Roman
ErikKramer schreef:Inderdaad,
Zeitgeist gezien? Iemand betrokken bij het ontwerpen van het WTC zegt dat die gebouwen nooit in zullen storten doordat er een vliegtuig tegenaan vliegt.
Er zijn explosies gevoelt en gehoord voordat er uberhaupt 1 vliegtuig was tegenaan gevlogen.
- Hans
Als het een inside job was dan is dat wel een gigantische operatie geweest waar heel veel mensen aan mee hebben moeten werken. En met 1 (gekaapt) vliegtuig in 1 toren die dan nog niet eens in hoeft te storten hadden ze het zelfde effect kunnen bereiken. Ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken.
- Roman
- Fabian
- RobS
WTC waren gewoon vliegtuigen, Pentagon is nog onduidelijk, iig geen vliegtuig als je het mij vraagt. De camerabeelden van de bewakingscameras waarop alles te zien is zijn in handen van de CIA en worden niet naar buiten gebracht.Fabian schreef:Dadelijk gaan jullie nog vertellen dat het geen vliegtuigen waren die het WTC invlogen![]()
- duifjes.com
- Roman
- Niels
- Auto: Prius+
Niet helemaal correct maar het WTC kon het grootste vliegtuig destijds aan (Boeing 707 meen ik). Of ze een 747 ook aan konden hebben we gezien..........de towers stortten niet meteen in dus het antwoord is jaRoman schreef: Iemand betrokken bij het ontwerpen van het WTC zegt dat die gebouwen nooit in zullen storten doordat er een vliegtuig tegenaan vliegt.

LOL@CAV.