Hoezo, topbanden man
![kikker :kikker:](./images/smilies/smiley_frog.gif)
Ik vond de Nangkang NS-2R juist niet verkeerd in de regen onder mijn E30 316i. Maar wanneer de buitentemperatuur beneden de 10 graden komt moet je wel een beetje uit beginnen te kijken. Wanneer de buitentemperatuur onder de 10 graden komt én het regent beginnen ze pas echt slechter te presteren.
Ik denk dat het ook wel uitmaakt in welke maat je ze rijdt, onder welke auto en het vermogen. Ik vond ze onder een e36 328i ringtool verre van goed. Dit was in de maat 235/40/17.beske schreef: ↑05 nov 2020, 07:23Ik vond de Nangkang NS-2R juist niet verkeerd in de regen onder mijn E30 316i. Maar wanneer de buitentemperatuur beneden de 10 graden komt moet je wel een beetje uit beginnen te kijken. Wanneer de buitentemperatuur onder de 10 graden komt én het regent beginnen ze pas echt slechter te presteren.
Maar onder een goedweerdaily zijn het geniale bandjes, waarmee je ook prima een keer door de regen naar huis kunt als het moet.
Dit dus! Er moet ook geen verf of coating op de wielbout en gaaf gaten. Daardoor wordt de passing verkeerd en klopt je aanhaalmoment niet meer met kans op loslopen van je wielbouten.
Weet niet welke coater hij geweest is maar ik heb pas een set wielen bij Renoblast laten doen en die hebben de boutgaten en naafgat niet gecoat. Dat gaven ze zelf al aan toen we de wielen kwamen brengen.
Koop geen goedkope zooi. Daar krijg je alleen maar ellende mee.Godspeed schreef: ↑22 nov 2020, 19:51 Bouwjaar van de auto is 1998, als ik het goed begrijp is vanaf 1995 een katalysator verplicht. Rechte pijp er tussen zou de makkelijkste en leukste/beste oplossing zijn imo, maar dan moet ik nog steeds een kat er tussen duwen voor de APK. Dat is me te veel gehannes. Tips voor merken of type katalysator voor de Rallye? Op Autodoc zie ik dat prijzen variëren tussen ca. €80 en bijna € 400,00![]()
Sowieso is coaten veel harder dan lak, dus het is wel beter bestand tegen schades, maar als het gaat, breekt het af.Martin van der Zwaard schreef: ↑23 nov 2020, 09:14 Weet niet welke coater hij geweest is maar ik heb pas een set wielen bij Renoblast laten doen en die hebben de boutgaten en naafgat niet gecoat. Dat gaven ze zelf al aan toen we de wielen kwamen brengen.
Resultaat was dat de wielen weer mooi zijn en gewoon goed passen op de auto. Dus het kan zeker wel.
Bij de APK moet de catalysator er optisch tussen zittenGodspeed schreef: ↑22 nov 2020, 19:51 Bouwjaar van de auto is 1998, als ik het goed begrijp is vanaf 1995 een katalysator verplicht. Rechte pijp er tussen zou de makkelijkste en leukste/beste oplossing zijn imo, maar dan moet ik nog steeds een kat er tussen duwen voor de APK. Dat is me te veel gehannes. Tips voor merken of type katalysator voor de Rallye? Op Autodoc zie ik dat prijzen variëren tussen ca. €80 en bijna € 400,00![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Wout309t en 17 gasten