Lambdasonde dr in gespetterd, nokkenassensor dr op geknutseld, Blembo LCS'en ontvangen (maar nog niet dr op gezet)
Filmpjes etc volgen nog wel een keer als ik geen 3 handen nodig heb om het ding te starten.
Verder besloten om de Citta bij een maat van me te stallen zodat ik iets heb om ijsjes te halen op een zonnige zondag

Maar goed, die moest dus verplaatst worden, met de keuze uit onderstaande opties;
- Zelf rijden en vervolgens met het OV terug of mezelf terug laten brengen -> Bleghhh, alleen al de suggestie van OV
- Uit elkaar halen en achterin de Lexus gooien, zo is ie tenslotte ook opgehaald -> Teveel werk en stinkt
- Aanhanger + auto met trekhaak lenen van m'n ouders en daarmee brengen -> Ja maar, ik woon op mezelf en ben nu GVD zelfstandig!
Dus toen bleef alleen nog de perfecte oplossing over (het idee is bedacht onder het genot van wat biertjes de avond van tevoren, dus uhmm, ja..)
Van Weert naar Liempde (~60km) met 29km/h, het heeft even geduurd, zeker op met de baggerkwaliteit van sommige wegen die blijkbaar niet gemaakt zijn op een zelfgebeunde aanhanger zonder vering met een Citta dr op geknoopt.
Maar verder geen slag verkeerd gegeven en zonder problemen in Liempde weten te komen.
Op de terugweg (zondagavond 8 uur, binnendoor) overigens de begrenzer losgetrokken, met lege aanhanger kun je prima 50 rijden, ding stuitert wel achter je aan