Nou ja, zelfs de winter BBQ ging vorig jaar niet door. Niet dat ik me aangemeld had, maar dat terzijde.

Nou ja, zelfs de winter BBQ ging vorig jaar niet door. Niet dat ik me aangemeld had, maar dat terzijde.
Tsja. Er zijn er genoeg die hetzelfde vinden alleen die vinden zichzelf niet "belangrijk" genoeg om er wat van te zeggen.Macboy schreef: 06 nov 2020, 03:16 Het is gewoon jammer dat iemand die 2,5 jaar niet meer heeft gepost weer zijn bek open moet trekken over de sfeer op dit forum uit pure frustratie doordat een heerlijk M2 CS draadje naar de klote wordt geholpen.
Terwijl we dit soort draadjes en foto’s met verhalen allemaal gaaf zouden moeten vinden. Hoeveel mensen hier niet een bijzonder wagenpark bezitten maar gewoon geen zin hebben om daarover te posten wetende dat er alleen maar gedoe komt. Das toch te triest voor woorden ?
Dat André zich behoorlijk laat kennen is tot daar aan toe. Zelf heb ik gepost omdat André wekenlang de zuurpruim uithangt in dat draadje. Alleen maar negatieve steken onder water. Iedereen die het leest maar niemand die er iets over zegt. Behalve Erik die vervolgens zélf hard wordt aangepakt. Onbegrijpelijk.
Dan kan je als moderators wel (terecht) zeuren hoe zwaar jullie het hebben maar daar hebben jullie gewoon gefaald naar mijn idee. Mochten jullie niet (meer) weten hoe te modereren dan is het wellicht eens tijd om het stokje over te dragen aan wat nieuwe aanwas.
Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Forumgangers die alleen maar onnodig kritiek geven gewoon aanspreken en een ban geven en klaar. Je valt hieronder als je iemand bent die:
- dat alleen in negatieve zin doet
- nooit in positieve zin een like geeft
- nooit een negatieve noot laat vergezellen van iets positiefs
- dit ook nog eens bij herhaling doet
- bij kritiek alleen antwoordt dat het een openbaar forum is
En wie weet is het hier binnen de kortste keren weer wat gezelliger en zullen er meer oudgedienden terugkomen. Waaronder wellicht wat mensen die iets willen organiseren.
Want wat voor meeting zou je nu kunnen organiseren als afspiegeling van dit forum ? Een off-topic Corona party ?
Ja voor 10 man niet de moeite, viel me ook tegen als je weet hoe druk en leuk de 1e was.535d schreef: 06 nov 2020, 00:20Nou ja, zelfs de winter BBQ ging vorig jaar niet door. Niet dat ik me aangemeld had, maar dat terzijde.![]()
Velen hebben thuis ook een moderator rondlopenShakes schreef: 06 nov 2020, 07:19 Als je als volwassen man nog steeds een moderator nodig hebt omdat je je niet normaal kunt uiten is er wel iets mis hoor.
En daar schaar ik me ook onder.Gijzert schreef: 06 nov 2020, 05:17 Tsja. Er zijn er genoeg die hetzelfde vinden alleen die vinden zichzelf niet "belangrijk" genoeg om er wat van te zeggen.
Ilija, met alle respect maar Romo en André kennen elkaar beter (in real life) dan dat ik als moderator één van beide ken en daar moet ik dan tussen gaan zitten? Daarnaast is Romo juist voorstander van de manier waarop gemodereerd word; zoveel mogelijk zelf regulering. Dan moet ik nu juist wel ingrijpen? Dat hij zelf niet ingrijpt is een keuze (waar ik ook prima achter kan staan). Misschien moeten we mensen die steken onder water geven gewoon negeren, er zit zelfs een functie voor op het forum.Macboy schreef: 06 nov 2020, 03:16 Het is gewoon jammer dat iemand die 2,5 jaar niet meer heeft gepost weer zijn bek open moet trekken over de sfeer op dit forum uit pure frustratie doordat een heerlijk M2 CS draadje naar de klote wordt geholpen.
Terwijl we dit soort draadjes en foto’s met verhalen allemaal gaaf zouden moeten vinden. Hoeveel mensen hier niet een bijzonder wagenpark bezitten maar gewoon geen zin hebben om daarover te posten wetende dat er alleen maar gedoe komt. Das toch te triest voor woorden ?
Dat André zich behoorlijk laat kennen is tot daar aan toe. Zelf heb ik gepost omdat André wekenlang de zuurpruim uithangt in dat draadje. Alleen maar negatieve steken onder water. Iedereen die het leest maar niemand die er iets over zegt. Behalve Erik die vervolgens zélf hard wordt aangepakt. Onbegrijpelijk.
Dan kan je als moderators wel (terecht) zeuren hoe zwaar jullie het hebben maar daar hebben jullie gewoon gefaald naar mijn idee. Mochten jullie niet (meer) weten hoe te modereren dan is het wellicht eens tijd om het stokje over te dragen aan wat nieuwe aanwas.
Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Forumgangers die alleen maar onnodig kritiek geven gewoon aanspreken en een ban geven en klaar. Je valt hieronder als je iemand bent die:
En wie weet is het hier binnen de kortste keren weer wat gezelliger en zullen er meer oudgedienden terugkomen. Waaronder wellicht wat mensen die iets willen organiseren.
Want wat voor meeting zou je nu kunnen organiseren als afspiegeling van dit forum ? Een off-topic Corona party ?
Die dikke huid, die heb jij wel bolleDownforce Hans schreef: 05 nov 2020, 17:30Vooral die laatste alinea.....///Joost schreef: 05 nov 2020, 14:09 Bij elke vete die onstaat, als de toetsenbordridders onder ons hun testosteron niet kunnen bedwingen, splits het gewoon af naar de p....... en laat ze het daar lekker uitvechten en ben wat ruimer met het uitdelen van waarschuwingen en bans. Dan is het zo klaar. Het zijn meestal dezelfde figuren. Onze zoon van 6 nemen we ook wel eens iets af voor straf.
Daarnaast, het blijft een open forum, dus negeren en een beetje dikke huid kweken moet ook wel aan de orde zijn.
Ow mag je alleen opm t forum als je een echte *(rijders) auto hebtallen schreef: 06 nov 2020, 09:32 Er worden nog genoeg echte rijderswagens gebouwd Alt. Alleen willen de meesten hun airco, luxe en airbags niet missen.
Idd, iedereen die een positieve bijdrage denkt te kunnen leveren, stuur vooral een PM!Niels schreef: 06 nov 2020, 08:09
Oftewel, zoveel tijd sommigen hier besteden heb ik simpelweg niet maar je bent vrij om het stokje over te nemen als je denkt dat je het beter kunt. Sollicitaties kunnen naar het moderator team!
Jouw positieve bijdrage zie ik persoonlijk niet. Je loopt een beetje de dominee uit te hangem en mensen af te serveren, speelt zelf net zo hard op de man en positieve bijdrage op forum per jaar op 1 hand te tellen. Echt wat we nodig hebben om de dingen te verbeteren hier. Echt, je denkt dat je het zo goed weet wat er ok is wie er ok is en hoe het wel of niet moet? Nou doe er wat aan. Ff zo te pas en te onpas hier een natte wind laten helpt in elk geval NIET.Macboy schreef: 06 nov 2020, 03:16 Het is gewoon jammer dat iemand die 2,5 jaar niet meer heeft gepost weer zijn bek open moet trekken over de sfeer op dit forum uit pure frustratie doordat een heerlijk M2 CS draadje naar de klote wordt geholpen.
Daar ben ik het wellicht niet helemaal mee eens.Riceaux schreef: 05 nov 2020, 20:52 Wordt genoeg georganiseerd hoor. Alleen niet meer grootschalig, omdat daar vrijwel nooit animo meer voor is.