Moet er straks niet aan denken ca 400pk op de voorwielen

Wat saai is voor de één kan leuk zijn voor een ander. Jij vindt het misschien geweldig om continue op de limiet/grens te rijden terwijl iemand anders een perfectionist wil zijn door heel vloeiend maar toch heel rap lijnen wilt rijden.Erik schreef: theorie is leuk, praktijk is anders.
moet wel zeggen dat aan awd minder lol valt te beleven, daarvoor zijn de tante bep settings die deze wagens meekrijgen veel te conservatief. beetje anders uitlijnen en het wordt al een ander verhaal trouwens.
Klopt, als 't droog is ben je met een RWD net zo snel[of sneller, ligt aan de rest van de autoBert ///M3 schreef:
Natte condities oid no question, dan heeft AWD wel zijn voordelen.
Ik deel deze mening. RWD is zeker leuk maar ook vaak overrated. Zo zou ik ten alle tijden kiezen voor een Focus RS dan een E46 325, om maar wat te noemen.Hielke schreef:Het maakt me echt helemaal niks uit wel aandrijfsysteem ik kies. Als de auto maar goed genoeg is
Een goede auto is een auto die met je communiceert, die aanvoelt alsof je 'm hebt aangetrokken, een auto die beleving biedt. Of een auto die eigenschappen wel of niet vertoont heeft niets met het aandrijvingsconcept te maken.
Grappig, ik rij dus circuit (tot 200pk) liever een GTI of een CTR of een OPC en dagelijks een RWD om 's avonds wat te driften en te klooien...Tristan schreef:Voor dagelijks gebruik bevalt FWD prima. De Leon is geen RWD, maar biedt genoeg 'bang of bucks', en om die reden de auto aangeschaft.
Voor circuit RWD.