Daarom omschreef ik het ook zo

Daarom omschreef ik het ook zo
Dan ga je ze toch als winterband rijden. In het voorjaar niet meer top qua gevoel gooi je ze er onderuit.Hielke schreef: 11 nov 2020, 00:26 Stel je zou je auto nooit sportief of op de limiet rijden, dan ben je volgens zo’n test bijna wel gek om geen All Season banden te nemen.
Zelf rij ik nog maar zelden fulle pulle met de ouwe 1-serie diesel, maar toch denk ik dat ik voor die weinige keren dat ik een bocht of klaverblad wil aanvallen spijt van All Season banden zou krijgen. Ik zou eerst zeker moeten weten dat ik met All Seasons de mooie balans die ik met mijn zomerbanden heb niet kwijtraak, voordat ik ze serieus ga overwegen. Dat kleine beetje gripverlies op droog maakt me dan niet uit.
Heb ik inderdaad ook overwogen, maar na verschillende andere reviews gelezen te hebben kwamen de CC+ weer als de betere eruit.MarkS schreef: 10 nov 2020, 20:55 Test al gelezen/gezien? Crossclimate plus is inmiddels wel voorbij gestreefd ... Michelin komt ook binnenkort met de opvolger. Ik zou als ik nu moest kiezen niet voor Michelin gaan maar de Goodyear serieus overwegen. Of wachten en later volgend jaar kijken waar Michelin mee komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten