Ben er weer blij mee in ieder geval

Mocht je je er ooit aan storen dan kun je wat zwarte hittebestendige verf op de stukje van het dempertje spuiten. Supersprint heeft op veel van z'n einddemmpers ook het binnenwerk zwartgespoten zodat het minder opvalt.Stéphane schreef: Omdat de demper er vorige week uitgevallen was door de gammele bevestiging nu een andere laten maken. Die zit nu beter vastgemaakt, dus als het goed is kegelt die er niet meer uit. Bijkomend voordeel is dat hij nu een heel stuk stiller is en daarmee ook weer normaal rijdbaar. Was eerst haast echt niet te doen. Ziet er niet superchic uit, maar dat boeit niet.
Stéphane schreef:
Ik heb daarnet een mailtje naar EPS gestuurd om te vragen of zij de einddemper zelf kunnen wijzigen. Met de extra demper is het geluid acceptabel, maar de tegendruk is ook fors toegenomen. Bij flink doorblazen klinkt hij als een giftige slang in full-attack-mode. Vraag me af of dat goed voor de turbo is. Wat ik wil vragen is of ze ófwel de einddemper zelf van meer dempingsmateriaal kunnen voorzien óf dat ze de einddemper zelf vanaf de verbreding (op de lasnaad) kunnen vervangen door iets wat beter werkt.
[img:400:300]http://www.gangs-jail.com/smart/snipes/ ... ster11.jpg[/img]
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Alex, Google [Bot] en 2 gasten