Nieuwe Golf GTI in de aanbieding
- duifjes.com
-
Rebel, dat is meer voor de hele Golf V in het algemeen en absoluut niet specifiek GTI of alle andere modellen Golf. De GTI is altijd al een wagen geweest waarmee je 'het mannetje' was bij je vrienden. Betaalbaar, sportief en alles behalve patserig. Tik de letters GTI in op welke autosite dan ook en er staan duizenden te koop. Een sportieve versie hoeft echt geen nichemodel te zijn en VAG heeft het goed begrepen. Want het is niet eens alleen hun VW die dit soort modellen als hete broodjes kan verkopen!
-
Re: Nieuwe Golf GTI in de aanbieding
..
Laatst gewijzigd door JeroenT op 16 apr 2008, 10:52, 2 keer totaal gewijzigd.
- Luca
Ben ik even blij dat ik mijn GTI al heb ingeruild!
Kreeg voor mijn GTI net zoveel als dus nu een nieuwe GTI sixty
(zonder sixty pakket)
Had ik dus enkele weken later de deal rondgemaakt dan had ik waarschijnlijk te horen gekregen "ja maar meneer, een nieuwe kost maar 30K".
Maar aan de andere kant, het is wel een seat, VW en audi dealer en ga er vanuit dat ze toch al op de hoogte waren van die actie???
Maakt uiteindelijk uit! Krijg vrijdag mijn auto en heb een leuke prijs gekregen voor mijn GTI!
Natuurlijk is de inruilprijs een combinatie: de waarde van mijn GTI + de korting die ze kunnen geven op een CUPRA (ongeveer 2400,-) Samen bij elkaar dus een leuke prijs.
Aan de andere kant: een nieuwe GTI sixty edition voor ongeveer 33000 8)
Kreeg voor mijn GTI net zoveel als dus nu een nieuwe GTI sixty

Had ik dus enkele weken later de deal rondgemaakt dan had ik waarschijnlijk te horen gekregen "ja maar meneer, een nieuwe kost maar 30K".
Maar aan de andere kant, het is wel een seat, VW en audi dealer en ga er vanuit dat ze toch al op de hoogte waren van die actie???
Maakt uiteindelijk uit! Krijg vrijdag mijn auto en heb een leuke prijs gekregen voor mijn GTI!
Natuurlijk is de inruilprijs een combinatie: de waarde van mijn GTI + de korting die ze kunnen geven op een CUPRA (ongeveer 2400,-) Samen bij elkaar dus een leuke prijs.
- Luca
Zou ik kunnen ruilen??????
Zag donderdag een vrachtwagen rijden met trailer met daarop
-1x R32 donkergrijs (SUPER)
-1x GTI
-2x GTI 30 EDITION (zwarte en een witte)
-1x Opel Astra OPC
EEn erg leuke combinatie!! Was erg benieuwd waar de vrachtwagen naar toe zou gaan om ook even foto,s te maken.
Helaas wilde mijn vrouw winkelen............

Zag donderdag een vrachtwagen rijden met trailer met daarop

-1x R32 donkergrijs (SUPER)
-1x GTI
-2x GTI 30 EDITION (zwarte en een witte)
-1x Opel Astra OPC
EEn erg leuke combinatie!! Was erg benieuwd waar de vrachtwagen naar toe zou gaan om ook even foto,s te maken.
Helaas wilde mijn vrouw winkelen............

-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Tot anderhalve week geleden wisten we nog niks van de actie. Auto's waren ook niet zichtbaar in de landelijke voorraad!Luca schreef: Maar aan de andere kant, het is wel een seat, VW en audi dealer en ga er vanuit dat ze toch al op de hoogte waren van die actie???
- Luca
Dat denk ik dus ook
Een keer voor de vernadering
Ik vind het wel jammer dat ze alleen leverbaar zijn in het zwart, wit en rood. Niet mijn kleuren. Maar wel icm met het sixty pakket een complete auto. Buiten de kleur dan volgens mij dezelfde als de mijne nu.
BBVW: zijn er geen actie foto,s van de sixty GTI. Kan ook geen info vinden op de site van volkswagen.nl

Ik vind het wel jammer dat ze alleen leverbaar zijn in het zwart, wit en rood. Niet mijn kleuren. Maar wel icm met het sixty pakket een complete auto. Buiten de kleur dan volgens mij dezelfde als de mijne nu.
BBVW: zijn er geen actie foto,s van de sixty GTI. Kan ook geen info vinden op de site van volkswagen.nl
-