Nieuwe Golf GTI in de aanbieding
-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Nieuwe Golf GTI in de aanbieding
Misschien wel een grote zonde om dit te posten maar als jullie het niet waarderen hoor ik het wel.
Golf GTI is in de aanbieding, Ik heb er nu wat op voorraad, waaronder een paar witte, rode en zwarte. Het gaat om standaard uitvoeringen 3 of 5drs handgeschakeld en alleen de auto's op voorraad dus niet vrij te bestellen.
Vanafprijs € 29995,- ipv € 34375,-
"60" pakket kost € 3250,- en daar krijg je voor: Leer, pioneer navi en een retro Pookknop van de GTI.
geinteresseerden mogen zich melden per pb.
Golf GTI is in de aanbieding, Ik heb er nu wat op voorraad, waaronder een paar witte, rode en zwarte. Het gaat om standaard uitvoeringen 3 of 5drs handgeschakeld en alleen de auto's op voorraad dus niet vrij te bestellen.
Vanafprijs € 29995,- ipv € 34375,-
"60" pakket kost € 3250,- en daar krijg je voor: Leer, pioneer navi en een retro Pookknop van de GTI.
geinteresseerden mogen zich melden per pb.
- RVV
- GTRene
-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
Bedankt voor jullie reactie's, leuk dat het zo goed ontvangen wordt.
Ik zal nog even een paar toevoegingen erbij plaatsen.
PON heeft besloten de auto's alleen in de oerkleuren te leveren voor deze actie dus dat zijn geen metallic kleuren.
We ruilen alle vreemdmerk auto's in. Ik doe alleen geen biedingen zonder de auto gezien te hebben, geinteresseerden zijn van harte welkom om met hun auto langs te komen, ik taxeer ze met alle plezier.
Ik zal nog even een paar toevoegingen erbij plaatsen.
PON heeft besloten de auto's alleen in de oerkleuren te leveren voor deze actie dus dat zijn geen metallic kleuren.
We ruilen alle vreemdmerk auto's in. Ik doe alleen geen biedingen zonder de auto gezien te hebben, geinteresseerden zijn van harte welkom om met hun auto langs te komen, ik taxeer ze met alle plezier.
- Macboy
- Macboy
Sorry, GTI is leuk, prijs is leuk, maar voor mij is 18" en xenon en radio ook een must.
Dan maar even doorsparen
hoewel EUR 6000 een hap geld is natuurlijk.
Kun je altijd achteraf inbouwen ...
En dat leer ??? Leuk leer, altijd doen, maar juist NIET in de GTI want dan mis je dat prachtige retro-ruitjes motief. Tenzij het is zijwangen leer en binnenkant ruiten stof (zoals met die edition) dan is het SUPER
Dan maar even doorsparen

Kun je altijd achteraf inbouwen ...
En dat leer ??? Leuk leer, altijd doen, maar juist NIET in de GTI want dan mis je dat prachtige retro-ruitjes motief. Tenzij het is zijwangen leer en binnenkant ruiten stof (zoals met die edition) dan is het SUPER
- duifjes.com
- Michel P
Zie geen Golf GTI staanduifjes.com schreef:Ik heb er ook nog een paar in de aanbieding
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... code=MRNHF

Michel
- duifjes.com
- duifjes.com
-
Allen, beetje delicaat onderwerp.
VW verdient inderdaad niet veel aan de Golf 5.
Heren ontwerpers hebben hem dusdanig getekent, dat er bitter weinig over blijft.
Om als voorbeeld te geven..
In Ingolstadt knutselen ze een A3 (met duurdere en betere materialen) goedkoper in elkaar dan dat ze bij VW met de Golf doen. Dus met andere woorden, de kostprijs van een kant en klare A3 is goedkoper dan een Golf. Dit alles heeft natuurlijk met veel factoren te maken, maar ook met hoe en met welke onderdelen een Golf in elkaar gezet wordt.
Enig idee waarom er in een hoog tempo aan een nieuwe Golf gewerkt moest worden? Deze is dan ook klaar. Diverse scoops zijn al gepasseerd. Volgend jaar komt de Golf 6 op de markt.
Bovenstaand verhaal is uitgebreid in het nieuws geweest.
VW verdient inderdaad niet veel aan de Golf 5.
Heren ontwerpers hebben hem dusdanig getekent, dat er bitter weinig over blijft.
Om als voorbeeld te geven..
In Ingolstadt knutselen ze een A3 (met duurdere en betere materialen) goedkoper in elkaar dan dat ze bij VW met de Golf doen. Dus met andere woorden, de kostprijs van een kant en klare A3 is goedkoper dan een Golf. Dit alles heeft natuurlijk met veel factoren te maken, maar ook met hoe en met welke onderdelen een Golf in elkaar gezet wordt.
Enig idee waarom er in een hoog tempo aan een nieuwe Golf gewerkt moest worden? Deze is dan ook klaar. Diverse scoops zijn al gepasseerd. Volgend jaar komt de Golf 6 op de markt.
Bovenstaand verhaal is uitgebreid in het nieuws geweest.
- Michel P
Toch jammer want een imago makker ook al zou de marge klein zijn is wel een prachtig reclame middel, iets wat de F1 bijvoorbeeld tot op heden niet is. WRC of tourwagenraces met een aktiemodel zou gaaf zijn voor Toyota.duifjes.com schreef:MIchel en in Europa komt dat ook niet meer, helaas voor jou
We gaan voor de aantallen en het geld wat je ermee kan verdienen en met 'niche' modellen doe je dat niet dus.......
Michel