Corona in Nederland.....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Corona in Nederland.....
Het verschil tussen compromissen, polderen en doen wat er gezegd wordt;
https://www.tubantia.nl/binnenland/waar ... ~a7fe09ec/
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wel fijn om te zien dat Baudet het echt compleet kwijt is. Wilders is hem dankbaar.
https://twitter.com/thierrybaudet/statu ... 47074?s=19
Man man man
https://twitter.com/thierrybaudet/statu ... 47074?s=19
Man man man

-
Post van romo hierboven is spot on.
Wij geven liever een influencer een podium. Tokkieland.
- Luco
Nu vind ik best dat er een discussie plaats vind, maar hou je wel aan de maatregelen denk ik dan.Shakes schreef: 01 okt 2020, 08:06 Post van romo hierboven is spot on.
Ik sta gisteren achter een collega, ruim 1.5 meter, hij stond af te rekenen. Komen er twee dames aan, ruim in de 70, die lopen me bijna omver om binnen te kunnen komen, wacht dan even of vraag of ik opzij wil stappen zodat je er langs kan.
- Niels
- Auto: Prius+
Een glimlach?Gijzert schreef: 01 okt 2020, 06:05 https://youtu.be/Q7S9CKiRKtY
Kon een glimlach niet onderdrukken.

- Bram
Wat ik al eerder zei. Wij weten het allemaal beter en bepalen zelf wel wat we doen, met een grote mond erbij als daar dan wat over gezegd wordt.Shakes schreef: 01 okt 2020, 08:06 Post van romo hierboven is spot on.
- frankie
Een Duitser die vindt dat ze het in Duitsland beter doen. Daarnaast proef ik een zweem van rancune omdat er naast het OMT, waar hij zelf deel van uit maakt, nog bij een ander orgaan advies ingewonnen wordt.romo schreef: 01 okt 2020, 07:08 Het verschil tussen compromissen, polderen en doen wat er gezegd wordt;
Ben niet zo onder de indruk van dit stuk. Ze doen het wel beter, maar dat komt niet persé door een andere mentaliteit of omdat de Nederlandse bevolking niet zou luisteren, maar heeft andere oorzaken. Inrichting van de zorg, meer IC bedden, testbeleid en capaciteit, regionaal meer beslissingsbevoegdheden bijvoorbeeld.
- Henk Jan
+1 voor beide heren.
Dit gaat natuurlijk weer totaal niet werken en een typische beslissing van marionet Rutte.
Hij laat werkelijk overal zijn oren naar hangen. Of het nou het RIVM, OMT, Merkel of Brussel is, deze man heeft geen ruggegraat en is totaal ongeschikt als leider gebleken.
Zoals ik al eerder zei ; gewoon wel of niet VERPLICHTEN, dit gaat alleen maar onduidelijkheid en onenigheid brengen.
Concreet voorbeeld ; vanmorgen voor een APK'tje even bloed laten prikken en zelfs in het ZKH is het niet eenduidig. Ongeïnteresseerde medewerker met mondkap bij de deur met de achterlijke open deur gezondheidsvragen, die niemand ooit bevestigend zal beantwoorden natuurlijk. Sommige verplegers met- en sommige zonder mondkapje. Dito voor de patiënten. Echt lachwekkend, maar in werkelijkheid in en in triest.
- Henk Jan
Is dat dezelfde man die onlangs repte en paniek zaaide over 38 doden in 1 dag, waar het in werkelijkheid ging over een optelling van doden verspreid over meerdere dagen (zelfs uit mei en juni)?romo schreef: 01 okt 2020, 07:08 Het verschil tussen compromissen, polderen en doen wat er gezegd wordt;

- Downforce Hans
Even een vraagje......heb jij afgelopen weken met een mondkapje op gelopen?Bram schreef: 01 okt 2020, 08:16Wat ik al eerder zei. Wij weten het allemaal beter en bepalen zelf wel wat we doen, met een grote mond erbij als daar dan wat over gezegd wordt.Shakes schreef: 01 okt 2020, 08:06 Post van romo hierboven is spot on.
- tomgtr
Ik liep gister in de Appie en eerlijkheidshalve zeg ik maar, voor het eerst had ik een mondkapje op. En ik schat zo,n 80 pct met mij.
- Bram
Ben je bezorgd om mijn welzijn Hans?
- JP
Bram is getrouwd met een mondkapje tot over zijn ogen en het bewijs, dat werkt....

- Downforce Hans
Natuurlijk Bram.......kennelijk niet dus........
- Downforce Hans
JP schreef: 01 okt 2020, 09:49 Bram is getrouwd met een mondkapje tot over zijn ogen en het bewijs, dat werkt....![]()

- Bram
Moet dat dan?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Eerste 5 minuten smaken naar méér. Van Haga is goed!
Vanavond even kijken. Dank voor de indirecte link Bram.
Vanavond even kijken. Dank voor de indirecte link Bram.
- Bram
Graag gedaan 

-
Disclaimer: Ik houd mij zo goed en zo kwaad als het kan gewoon prima aan de regels, morgenavond mondkapjes verplicht? Doen we dat. Het zij zo.
-
Ik zie niet zo goed waarom deze regelgeving nu komt.
Ga dan hard zijn & pak de échte besmettings bronnen aan.
Café's, sportkantines waar de regels niet worden nageleefd? DICHT.
In mijn ogen waren de mondkapjes in Maart ed ook niet nodig, dus nu ook niet.
Drukke steden & veel besmettingen onder studenten ed? Pak dat gericht aan.
Half Nederland regels opleggen omdat een paar idioten het niet naleven? Dat gaat er denk ik niet meer in bij de mensen.
Zolang de mondkapjes niet verplicht zijn, komen ze er bij mij niet in.
De lol van 'klant contact' in de winkel is wat mij betreft dan gelijk voorbij. Geen expressie, de kunst van het verkopen gaat onderuit.
Als het verplicht wordt?! Dan loop ik uiteraard achter de massa aan. Gaan mensen het wél verwachten van ons? Dan ook..... Maar voorlopig, als ik zie hoe goed het hier allemaal gaat...... Geloof ik er niet in. In maart, april & mei ging het ook goed zonder.
Ga dan hard zijn & pak de échte besmettings bronnen aan.
Café's, sportkantines waar de regels niet worden nageleefd? DICHT.
In mijn ogen waren de mondkapjes in Maart ed ook niet nodig, dus nu ook niet.
Drukke steden & veel besmettingen onder studenten ed? Pak dat gericht aan.
Half Nederland regels opleggen omdat een paar idioten het niet naleven? Dat gaat er denk ik niet meer in bij de mensen.
Zolang de mondkapjes niet verplicht zijn, komen ze er bij mij niet in.
De lol van 'klant contact' in de winkel is wat mij betreft dan gelijk voorbij. Geen expressie, de kunst van het verkopen gaat onderuit.
Als het verplicht wordt?! Dan loop ik uiteraard achter de massa aan. Gaan mensen het wél verwachten van ons? Dan ook..... Maar voorlopig, als ik zie hoe goed het hier allemaal gaat...... Geloof ik er niet in. In maart, april & mei ging het ook goed zonder.
Laatst gewijzigd door ErikS op 01 okt 2020, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tja cafe's 22:00 dicht. Wat dacht je van de hordes mensen die daarvóór binnen en buiten de café's gaan staan. En na 22:00
Ik weet dus niet of dat de oplossing is.
- Downforce Hans
Nee niets moet maar dan schaar jij je dus ook onder de mensen die het allemaal wel beter weten en zelf wel bepalen wat ze zelf doen.Bram schreef: 01 okt 2020, 09:54Moet dat dan?
Ik had wel verwacht gezien je reacties dat jij het goede voorbeeld zou geven en dus in openbare ruimtes met zo`n kapje zou lopen.
Moet je ook zelf weten natuurlijk.....

-
Het is gewoon kansloos.Robin schreef: 01 okt 2020, 10:24 Tja cafe's 22:00 dicht. Wat dacht je van de hordes mensen die daarvóór binnen en buiten de café's gaan staan. En na 22:00
Ik zou zaterdag uit eten gaan, het beperkt aantal plekken wat ze hebben worden nu om 18.00 gevuld ipv 19.30.
Er wordt net zo veel drank gedronken, het wordt alleen verlegd.
Wat mij betreft ligt daar het probleem ook niet. Maar als ik mensen spreek die in de grote steden gaan stappen omdat daar de regels in de cafe's ed niet werder nageleefd, dus ze konden gewoon hun feestje vieren........

- Bram
Want? Er is pas sinds gisteren een dwingend advies. Dus daar gaan ik en mijn vrouw zich aan houden.Downforce Hans schreef: 01 okt 2020, 10:26Nee niets moet maar dan schaar jij je dus ook onder de mensen die het allemaal wel beter weten en zelf wel bepalen wat ze zelf doen.
Ik had wel verwacht gezien je reacties dat jij het goede voorbeeld zou geven en dus in openbare ruimtes met zo`n kapje zou lopen.
Moet je ook zelf weten natuurlijk.....![]()
-
Don’t shoot the messenger