MarkS schreef: 30 sep 2020, 22:23
///Joost schreef: 30 sep 2020, 21:14
Luco schreef: 30 sep 2020, 20:36
en wat verstaan ze onder openbare ruimte?
Niets persoonlijks naar jou toe Luco, maar dit is exact waarom adviezen niet werken. Men kan blijkbaar zelf niet meer logisch nadenken en uit eigen beweging voorzorgsmaatregelen treffen.
+1 en wat mij betreft ook wel persoonlijk naar Luco toe,
dwars liggen om het dwars liggen, discussie voor de discussie, want soms heb ik het idee dat hij best tekenen van logisch nadenken vertoont, maar kan me dus vergissen
Het was puur een legitieme vraag wat "ze" onder openbare ruimtes verstaan, want op mij kwam het dus over dat zodra je je eigen terrein afloopt je een mondkapje op doet als advies,
slowcow zegt dus in binnenruimtes, maar dat stond er niet toen ik de vraag stelde, zo kan je zien dat er snel verwarring is bij zulke oneliners.
Plus dat ze nu zelf nog die binnenruimtes gaan definieren, dus zo duidelijk is het allemaal niet.
Dwarsliggen om het dwarsliggen, uit die opmerking blijkt maar weer dat je het verschil tussen kritisch en dwarsliggen niet snapt.
Ik ben kritisch over de maatregelen en de uitleg van den haag, maar hou me wel degelijk aan de regels, dus van dwarsliggen is geen sprake.