Zijn we al minder snel gaan rijden?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Ben je al langzamer gaan rijden nu men folders bij de boetes stopt?

Gelijk !
4
9%
Wat een onzin!
35
80%
Ik rij nooit te hard...
5
11%

Totaal aantal stemmen: 44

GTRene

Bericht door GTRene » 06 sep 2007, 11:53

Jelmer850i schreef:whahaha allemaal zo'n stikker op de deur :lol:
dan hebben ze voor niks die bomen om gekapt :lol: maar ze hebben dat vast op "gerecycled" papier afgedrukt zullen ze zeggen :roll:

rijd ik minder hard als ik rijd...ja...maar niet door de folder maar door mijn ontnomen vrijheids-gevoel nadat ze me opwachten op een lege snelweg en m'n rijbewijs innamen en mijn auto destijds...nu kom ik weer iets losser gelukkig, maar ook meer met een helpende gedachte van, ja kom op zeg er rijd nu "niemand" en doe er niemand kwaad mee dus ff gas op de plank, maar wel altijd korte stukken, ff lekker de acceleratie voelen en dan weer lossen, ben doodsbenauwd dat ze weer op een viaduckt/brug /bosjes staan te laseren, terwijl ik op de weg moet letten kijk ik ook veel naar dat soort dingen! hm...maarja tis niet anders soms moet je je een beetje als een boefje gedragen om toch een beetje een smile te krijgen en het leefbaarder te maken zeg maar.

Erminio

Bericht door Erminio » 06 sep 2007, 13:18

Rijd over het algemeen wel te hard, vooral 's ochtends vroeg (05:30uur) naar mijn werk tik ik dagelijks de 200+ wel aan (is dan ook echt lekker rustig), overdag hoe ik het binnen een veilige 20/30 te hard, daar waar mogelijk :roll:

De bekeuringen (dit jaar "AFKLOPPEN") vallen mee :roll: :wink:

Hoe die flyers echt niet te hebben, werkt bij mij toch niet 8)

Nienke

Bericht door Nienke » 07 sep 2007, 11:51

Folders.. wat denken ze zelf.. of dat iemand die leest.. In ieder geval niemand van de doelgroep waar ze nu terecht komen..

Maar wat dacht je van gewoon een paar afritten verwijderen een een duits beleid doorvoeren..
Dat zorgt voor file en ergenis vermindering.. :)

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 07 sep 2007, 11:55

3de baan invoeren ipv die aan/uit stroken :S

GTRene

Bericht door GTRene » 07 sep 2007, 12:47

Jelmer850i schreef:3de baan invoeren ipv die aan/uit stroken :S
Inderdaad, dat is altijd beter en minder geregel, die strook ligt er toch en meer of minder verkeer krijg je er niet door in theorie alleen meer vrij baan 8) en als er dan eens een vrachtwagen inhaalt of een slome duikelaar hoef je je er niet aan te ergeren dus minder agressie in het verkeer en minder oponthoud is lees beter voor het millieu, ow and by the way, ik kom uit een voortreffelijk millieu :wink:

HSR

Bericht door HSR » 07 sep 2007, 13:42

GTRene schreef:
Jelmer850i schreef:whahaha allemaal zo'n stikker op de deur :lol:
dan hebben ze voor niks die bomen om gekapt :lol: maar ze hebben dat vast op "gerecycled" papier afgedrukt zullen ze zeggen :roll:

rijd ik minder hard als ik rijd...ja...maar niet door de folder maar door mijn ontnomen vrijheids-gevoel nadat ze me opwachten op een lege snelweg en m'n rijbewijs innamen en mijn auto destijds...nu kom ik weer iets losser gelukkig, maar ook meer met een helpende gedachte van, ja kom op zeg er rijd nu "niemand" en doe er niemand kwaad mee dus ff gas op de plank, maar wel altijd korte stukken, ff lekker de acceleratie voelen en dan weer lossen, ben doodsbenauwd dat ze weer op een viaduckt/brug /bosjes staan te laseren, terwijl ik op de weg moet letten kijk ik ook veel naar dat soort dingen! hm...maarja tis niet anders soms moet je je een beetje als een boefje gedragen om toch een beetje een smile te krijgen en het leefbaarder te maken zeg maar.
Vrijheids gevoel ontnomen, angst, niemand kwaad doen enz enz. Kom op Rene. Nu val je toch wel heel erg in herhaling. Hard rijden kan nog prima in Nederland. Ik klopt het af maar rijd altijd 150-160 op de snelweg en heb na 3 jaar een bekeuring gehad. Ook gewoon even nadenken voordat je dat doet.

Daarbij, als je graag wil trappen ga dan lekker naar DE, dat ligt nota bene in je achtertuin en daar kan je heerlijk je ei kwijt. Even 280 knallen en op de vele landwegen daar je wagen de sporen geven.

Plaats reactie