Richardt. schreef: 25 sep 2020, 12:44
Ik zou ook denken dat een 1M perfect bij hem past, heerlijke hooligan auto maar als het plaatje niet klopt dan snap ik wel dat je er niet zoveel geld tegenaan gooit.
In VO een mooie veschijning, al heb ik die koplampen nooit echt fraai gevonden, daarom ook een F20 gekocht en deze 1 overgeslagen.
Wanneer zou ik een 1M wel nemen voor 40k? Als het een originele NL auto is, onderhoud volledig gedocumenteerd, bekende zaken reeds vervangen en kmstand ruim onder de ton, dan vind ik het 40k waard maar de markt zet dan in op 55k.
Zelfde voor mijn E36 GT, gekocht voor 14k, staan nu voor 50k, te gek voor woorden. E39 M5 niks anders, gekocht voor 13k, de vergelijkbare nette staat nu voor 25k.
We maken elkaar gek met die idiote prijzen, gesteund door de nederlandse staat die door hun CO2/BPM via de nieuwprijzen de 2e hands markt ook verziekt. Huizenmarkt zelfde verhaal, wij hebben een hoekhuis gekocht voor 217k, beetje opgeleukt en zeg dat er 250k ruim in zit. Kan nu makkelijk weg voor 350k en dan een ander huis kopen voor 450k met de huidige rente. Wil je een huis van 450k als schuld hebben wat het eigenlijk niet waard is? Eens komt die klapper, oorlog, whatever en dan zit je daar lekker met je duur/overbetaalde handel.