Ik krijg daar een beetje het schijt van, dus nu ben ik op zoek naar schijven die niet direct krom staan

Graag uw suggesties.
Geen BigBrakeKit en de schijven moeten Europees keuringlabel hebben.
Ik ben benieuwd

3.2L schijven hebben een aluminium hart met 2 delige opbouw. Daardoor kan een 3.2 schijf dus vrij uitzetten en heb je minder last van vervorming. Dus niet meer koeling an sich maar ze zijn ontworpen om veel meer hitte te kunnen verdragen. Zijn wel veel duurder als die Zimmerman schijven maar ze zijn gewoon blanco met een M logo dus dat zien ze niet bij de keuringBort schreef:Waarom zijn die beter dan de 3.0 remschijven?
Dat jij EBC dikke brol vind, heb ik al gelezen op verschillende fora
Wat vind je trouwens van Ferrodo DS2500? Ik ben ook geen extreme ringrijder, 2 rondjes max na elkaar. Ze moeten ook voor dagelijks gebruik dienen, dus ook zo snel mogelijk bijten en niet na 3 km pas echt goed
Klopt, maar ook de DS2500 heeft geen E-keur en zou dan afvallen.Bert ///M3 schreef:3.2L schijven hebben een aluminium hart met 2 delige opbouw. Daardoor kan een 3.2 schijf dus vrij uitzetten en heb je minder last van vervorming. Dus niet meer koeling an sich maar ze zijn ontworpen om veel meer hitte te kunnen verdragen. Zijn wel veel duurder als die Zimmerman schijven maar ze zijn gewoon blanco met een M logo dus dat zien ze niet bij de keuringBort schreef:Waarom zijn die beter dan de 3.0 remschijven?
Dat jij EBC dikke brol vind, heb ik al gelezen op verschillende fora
Wat vind je trouwens van Ferrodo DS2500? Ik ben ook geen extreme ringrijder, 2 rondjes max na elkaar. Ze moeten ook voor dagelijks gebruik dienen, dus ook zo snel mogelijk bijten en niet na 3 km pas echt goedIk heb met die schijven nog nooit last gehad van krom trekken of wat dan ook en spring niet al te netjes met dat materiaal om.
DS2500 deed het 10 minuten leuk op Zolder op mijn auto, daarna waren die ook rijp voor de vuilnisbak. Dan krijg je ook hevige trillingen door afzettingen. Ik ga meer van racemateriaal uit omdat je er mee op de ring rijd. Als je dan 2 rondjes flink door rijd hoef je niet aan te komen met straat/sport spul![]()
Kijk voor op straat voldoet iets ala DS2500 prima.
Ik heb de DS2500 hier liggen (samen met de AP schijven die ik nog moet vervangen), maar geen E-Keur. Zijn ook Ferodo Racing blokken, net zoals de 3000.Bert ///M3 schreef:Hm DS2500 bij mijn weten wel maar ik dacht vanaf DS3000 niet:
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Peter-Paul en 8 gasten