Tijdje niet geweest, niks gepost af en toe wat zitten lezen hier maar goed... het is weer zo ver, er moet een keuze gemaakt worden

Ik rij een 335i coupe voorzien van alle toeters en bellen. Deze auto is zo achterlijk goed dat het moeilijk is om er iets anders tegenover te stellen. Vanzelfsprekend hangt het allemaal af van de wensen en smaak maar puur op basis van 'bang for your bucks' is de 335i coupe een monster. Nu overweeg ik om hem in te ruilen voor een M3 E92. De reden is simpel: ik wil gewoon eens een M3 gereden hebben als basis auto. Ik heb genoeg keren in een M3 gereden maar ben nog niet de bezitter geweest.
Nu kom ik op het punt dat ik twijfels heb. Ik heb zo het stille idee naar aanleiding van testen die ik heb gelezen, commentaar van dealers, advies van huidige M3 rijders dat de 335i niet veel onder doet voor de M3.
De M3 is een andere auto, atmo, veel meer sportwagen, sper enz. Maar ik lees overal dat de nieuwe M3 prima te rijden valt in het dagelijks verkeer.
Ik twijfel of ik het zal doen. Ik vraag mij af of de M3 zoveel meer geeft dan een 335i coupe.
Iemand een advies, idee of gewoon een mening?
Graag, hoe meer hoe beter !

Thx !
Mat