Of hij zit wel achter het stuur. Dat maakt de foto des te awkward.Martijn_bmw schreef: 12 sep 2020, 19:26 Echt mooi ding David, je zit alleen wel aan de verkeerde kant van de middenconsole![]()
Goed voor haar.Robin schreef: 12 sep 2020, 16:12 Even voor de goede orde, is mede Rolex Owners FB group lid Giorgina Silvestri, getrouwd, 2 jonge kinderen. Ik vind haar wel leuk-achtig eigenlijk.
![]()
Wat een mooi ding!
Hij is serieus. De 'makkelijke' modellen en min of meer instappers a la OP maak je weinig marge op als flipper, en de gewilde stalen duikers koop je niet voor retail.
Dan zal hij niet lang voorrang hebben bij doorverkopen?Luco schreef: 13 sep 2020, 20:09 Ik bedoel, stel dat je iemand weet die altijd voorrang heeft bij de dealers en dus niks met de wachtlijst heeft te maken en dus gewoon ook de modellen op de wachtlijst kan krijgen tegen listprijs.
Mwah, als je een lange adem hebt, raak je een Sub of Daytona altijd wel kwijt met een paar k winst t.o.v. retail. Dus net hoeveel wil je investeren. Een procentje of 40 winst lijkt me niet onrealistisch binnen een jaar. Ik ben alleen beng dat je er gewoon echt niet aankomt voor retail.Robin schreef: 13 sep 2020, 21:34 Inderdaad diegene die voorrang heeft heeft allang z’n afzetmarkt. Daar kom je amper tussen.
Het leek een geintje maar het was het in dit geval niet Luco