Clio RS Ringtool: 03-09 - verkocht
- Luco
- Paskal
- Auto: meerdere
Re: Clio RS Ringtool: 08-03 op naar Madeno
@Fedmas: er stond nogal wat onkruid in de vele honderden meters border en het "gras" op de ca 5.000m2 grasveld stond ook heuphoog dus dat was inderdaad een aardig klusje
. Helaas zitten er ook bij mij maar 24u in een dag dus had op orde maken van het huis & tuin afgelopen jaar even iets hogere prioriteit dan Ringen.
Scherp gespot WJ
. Ze zitten nog wel vlak bij jou, maar ze hebben inmiddels een ander pand gekocht dus gaan Oude Tonge verlaten.

Scherp gespot WJ

- WJ
Ja ze gaan daar appartementen neer proppen. Jammer, zie vaak zat leuk spul staan.Paskal schreef: 08 mar 2019, 16:36 Scherp gespot WJ. Ze zitten nog wel vlak bij jou, maar ze hebben inmiddels een ander pand gekocht dus gaan Oude Tonge verlaten.

- Paskal
Ze hebben een pand gekocht op het industrieterrein in Tholen vlakbij de waterzuiveringsinstallatie.
- Paskal
Na ruim 400 probleemloze rondjes Ring heeft de Clio een andere eigenaar gevonden. De Clio heeft geen slag verkeerd geslagen en is een uitermate betrouwbare circuit-auto gebleken. Met 200 pk wordt je zekers op de Ring tegenwoordig veelvuldig voorbij gereden, maar de beleving in de Clio is geweldig. Begin volgende week komt de nieuwe eigenaar (een Renault minnende DF-er) hem ophalen en dat zal vast wel een beetje pijn doen. Meer over de argumenten ed vind je in het Nürburgring-topic of op mijn website ring-world.nl.
De geweldige ervaringen in de afgelopen zes jaren nemen ze me echter niet meer af. Als afsluiter nog een mooie actie foto van afgelopen zondag.

De geweldige ervaringen in de afgelopen zes jaren nemen ze me echter niet meer af. Als afsluiter nog een mooie actie foto van afgelopen zondag.
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Re: Clio RS Ringtool: 03-09 - verkocht
Jammer! Ben nu ook wel benieuwd waarom verkocht, en wat de opvolger gaat worden 

- Rolf205
Idd, jammer dat je hm verkocht hebt, maar als de lol op de ring er af is, kan ik me het voorstellen. Was trackday rijden niks voor je?
Nu weer op zoek naar een 205GTI?
Nu weer op zoek naar een 205GTI?

-
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Die auto heeft zijn dienst wel bewezen zeg! en 2000+ rondjes gemaakt zelf, ik begrijp dat je dan iig wel een pauze kan gebruiken.
Gaaf dat je zoveel verhalen gedeeld hebt met ons, jammer dat dat voor nu geëindigd is.
Ik kijk er naar uit naar dat je weer een ring tool aanschaft of huurt en ik je daar eens kan ontmoeten!
P.s. ik vind het erg meevallen hoeveel je ingehaald wordt met een 200pk auto hoor, al in de weekenden wel meer als doordeweeks.
Gaaf dat je zoveel verhalen gedeeld hebt met ons, jammer dat dat voor nu geëindigd is.
Ik kijk er naar uit naar dat je weer een ring tool aanschaft of huurt en ik je daar eens kan ontmoeten!
P.s. ik vind het erg meevallen hoeveel je ingehaald wordt met een 200pk auto hoor, al in de weekenden wel meer als doordeweeks.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Wel een heel wat serieuzere aanslag op het budget. Het gehele jaar met een kaart van 2200,- rijden of minimaal 700,- per trackday (op de ring dan). 205gti is altijd gaaf natuurlijk!Rolf205 schreef: 03 sep 2020, 14:36 Idd, jammer dat je hm verkocht hebt, maar als de lol op de ring er af is, kan ik me het voorstellen. Was trackday rijden niks voor je?
Nu weer op zoek naar een 205GTI?![]()

- Paskal
Trackdays op de Ring is niks voor mij. Daar mis ik de sfeer en de vele bekenden (zowel NL als Dld) die er tijdens TF wel zijn. Bijkomend nadeel is het weer. Kijk maar naar vandaag waarop ook een trackday is am Ring: het is er zeiknat. Voor sommigen helemaal geweldig voor mij is het drie keer niks en daar heb je dan honderden Euro's voor betaald.
Zandvoort en Assen hebben de sfeer van een verlaten industrieterrein op zondag dus daar ga je me niet zien. Spa heb ik een paar keer gereden en is gaaf, maar niks haalt het wat mij betreft bij de Nordschleife
Een 205 GTi wordt zeker niet overwogen. Been there done that 18 jaar.
@eboonstra: zie mijn site of het ring-topic
Zandvoort en Assen hebben de sfeer van een verlaten industrieterrein op zondag dus daar ga je me niet zien. Spa heb ik een paar keer gereden en is gaaf, maar niks haalt het wat mij betreft bij de Nordschleife

Een 205 GTi wordt zeker niet overwogen. Been there done that 18 jaar.
@eboonstra: zie mijn site of het ring-topic
- Alexander
Wow, die zag ik niet aankomen. Je hoort toch een beetje bij het meubilair 
Begrijpen doe ik het zeker, had precies hetzelfde maar dan na 13 jaar. Heb jij het mooi nog langer volgehouden!
Tijd voor een motor

Begrijpen doe ik het zeker, had precies hetzelfde maar dan na 13 jaar. Heb jij het mooi nog langer volgehouden!
Tijd voor een motor

-
Ik had het na 6 jaar, maar dat kwam ook door de afstand. Op een dagje heen en weer naar de Ring, was alleen al 750 km voor mij. Ben het wel met Pascal eens dat de Nordschleife het gaafste circuit is en dat TF een mooie ervaring blijft (mits je geen ongeluk krijgt).
- Luco
Ik wist niet eens dat die hem te koop had, maar een clio is te modern he

- Dennis van der Schoot
Ik hoop dat ik er veel olezier mee mag hebben!
-
- Auto: tja welke zal het worden?
Zonde, nieuwe eigenaar zal er een hoop plezier mee hebben denk ik.
De clio van alex zou leuke opvolger zijn om het snelle spul bij te benen
De clio van alex zou leuke opvolger zijn om het snelle spul bij te benen
Laatst gewijzigd door Jeffrey026 op 03 sep 2020, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martijn_bmw
Heb je hele verhaal op ring-world gelezen.
Jammer maar begrijpelijk dat je er mee stopt.
Vond jou verhalen altijd erg vermakelijk om te lezen en je site ook gebruikt om mijn weg te vinden rondom de ring.
Blijft er mooi maar ook wel met je eens dat het publiek veranderd (niet in goede zin) en het wel erg druk is geworden daar over het algemeen
Jammer maar begrijpelijk dat je er mee stopt.
Vond jou verhalen altijd erg vermakelijk om te lezen en je site ook gebruikt om mijn weg te vinden rondom de ring.
Blijft er mooi maar ook wel met je eens dat het publiek veranderd (niet in goede zin) en het wel erg druk is geworden daar over het algemeen
- Paskal
Sneller, maar geloof niet dat ik daar 400 rondjes zonder problemen mee zou kunnen rijden. Daarbij is de beleving van dat blok heel anders dan het atmosferische door de toeren jagen met bijbehorend geluid van de Clio van DennisJeffrey026 schreef: 03 sep 2020, 22:19 Zonde, nieuwe eigenaar zak er een hoop plezoer mee hebven denk ik.
De cliovan alex zou leuke opvolger zijn om het snelle spul bij te benen![]()

Heb van Dennis ook de opdracht gekregen om mijn site online te laten

- Mark 320iS
Ach, over een jaar of twee gaat het toch weer jeuken
. Bloed kruipt waar het niet gaan kan 

- Fedmas
- Auto: A3 45 TFSIe
Jammer maar begrijpelijk Paskal! Lijkt me een weloverwogen keuze. Ook ik waardeerde altijd je verslagen wel en nog wel eens een camping gekozen met behulp van jouw website
.

- Rolf205
Het inderdaad laten staan! Ik mis alleen nog 1 dingetje; het recept om een rustige dag te kiezen. Ik wil er er ook nog een keer heen met de 205, maar wil niet een rijdend opstakel zijn voor de dikke GT's met mn 205.Paskal schreef: 03 sep 2020, 22:38 Heb van Dennis ook de opdracht gekregen om mijn site online te latenaangezien hij er nog wel eens wat klanten naar verwijst. Het zit wel in de planning om hem eens flnk te screen op juistheden want een aantal zaken zijn achterhaald / inmiddels anders
Weer naar een 205 zoeken zou een stap terug zijn voor je. Denk dat bijv een Lotus Exige misschien meer een logische next step is.
- Roy RS
He leuke aanschaf Dennis! Heb je de R26r ook nog altijd?
- Dennis van der Schoot
Die heb ik een tijdje terug verkocht, was toen een goede beslissing...
-
Ik voorspel dat er 2022 weer een ringtool in de garage staat!!!
- Paskal
Time will learn, maar ik denk van niet. Heb in 2016 t/m 2018 ook al ringsabatical-jaren gehad en dat viel me reuze mee