Ik zou wel de OEM US spec uitlaat eronder willen. In feite de EU spec maar dan lege OPF hulsen.
I know. En vaak extreem dunwandig wat nog eens extra meehelpt!Kadett schreef: 27 aug 2020, 15:49 En laat titanium nou extreem makkelijk resonanties doorgeven
Ik zou wel de OEM US spec uitlaat eronder willen. In feite de EU spec maar dan lege OPF hulsen.
Dan moet Romo eerst met Maarten bellen.
Zoals in dat filmpje gemeld; de verschillen comfort en hard zijn minimalistisch.Robin schreef: 27 aug 2020, 21:46 Knop indrukken onderstel op hard man:)
Ik vind juist de M2C, hoewel iets milder dan de OG M2 vooral in oude binnensteden nog steeds vaak irritant hard qua onderstel.
Dit.
In de tekst van Autovisie staat daar ook:Andre schreef: 28 aug 2020, 08:53
Filmpje autovisie mooi. Mooie conclusie zo is het ook. Alleen dan een M2c. Dat is meer als genoeg voor de fun.
Dat is nieuw voor mij....dit gold voor de M2Comp die met de S55 ipv N55 méér koeling/radiateurs etc kreeg en daardoor zwaarder werd dan de OG M2.Niet lichter
Verrassend genoeg is de BMW M2 CS ondanks de lichtere carbon delen geen kilo afgevallen met 1575 kg. Dat komt doordat de instelbare dempers iets zwaarder zijn, maar vooral de koeling van motor en automaat zijn opgewaardeerd. Meer vloeistoffen en meer radiateurs.
Klopt, maar dat geldt voor beide, zowel de Comp als de CS als je DCT kiest.
Tijdens het ca. 5 minuten filmen al rijdend in de GTS staat ie zo ongeveer 95% van de tijd in de 2e versnelling.....