Corona in Nederland.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Corona in Nederland.....

Bericht door romo » 21 aug 2020, 17:14

Robin schreef: 21 aug 2020, 16:52 +1000 Tom. Op de Dam werd het gedoogd omdat het van Halsema's kant/partij was. Stond Pegida daar (bijna net zo erg als BLM) had Femke de ME wél opdracht gegeven:100%.

Die demo op de Dam was de ulitieme vorm van anarchie....

Elise schreef: 21 aug 2020, 16:33
Camiel schreef: 21 aug 2020, 16:16 maar ik heb bijv. niemand van BLM een stoeptegel bij Wilders door de ruit zien gooien.
Dat komt omdat ze niet weten waar hij woont!
Wisten ze dat wel, dan ging er geen stoeptegel door de ruit, dan sneden ze zijn strot door. :bag:
Dit.

Maar goed . BLM hebben we een ander draadje voor.

Robin;

Anarchie is IMO de verkeerde term, het werd juist gedoogd, toegejuicht door Halsema, sterker; ze was onderdeel van het geheel.

Opportunistische Halsema de betere term .

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 21 aug 2020, 17:18

Robert , dat kan ook, ik gebruikte de term anarchie omdat Femke Groen Links is en GL is ontstaan uit PPR/CPN/EVP allemaal Communistisch anarchistisch volk.
Femke keurde iets goed wat niet goedkeurd had moeten worden. Hence de discussie appjes met Grapperhaus. Stout kind. Verdient straf. Heeft ze niet gehad.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 21 aug 2020, 17:34

Pff, hiervoor vond ik Halsema een trut. Nu nog. Hiervoor vond ik 020 een kudtstad. Nu nog. Hiervoor vond ik BLM een verzameling van linkse honden, aandachtstrekkers en meehuilers. Nu nog. Er is een demonstratie geweest. Had niet moeten gebeuren. Er is geen grote uitbraak door geweest. Next. Je kan blijen piepen wat je wilt maar wat bereik je er mee? Op een gegeven moment krijgt het toch een hoog Don Quichotte gehalte. Er zijn op dit moment ergere dingen om druk over te maken. Als iets wat 3 maanden geleden gebeurde je nog zo kan opwinden heb je best een tof leven.

Nou zou het ernstig zijn als daardoor een precedent was geschept en niemand meer op z’n plek gezet kan worden. Dat is dus niet het geval. Mooi. Toch? Of mis ik iets. Of wil je dat die demonstranten tegen corona maatregelen vrije hand krijgen. Nee toch?

Robin

Bericht door Robin » 21 aug 2020, 17:45

Ook niet neen.

Ik heb best een tof leven inderdaad.

Is u helderziend:)

Riceaux

Bericht door Riceaux » 21 aug 2020, 17:50

tomgtr schreef: 21 aug 2020, 17:34 Pff, hiervoor vond ik Halsema een trut. Nu nog. Hiervoor vond ik 020 een kudtstad. Nu nog. Hiervoor vond ik BLM een verzameling van linkse honden, aandachtstrekkers en meehuilers. Nu nog. Er is een demonstratie geweest. Had niet moeten gebeuren. Er is geen grote uitbraak door geweest. Next. Je kan blijen piepen wat je wilt maar wat bereik je er mee? Op een gegeven moment krijgt het toch een hoog Don Quichotte gehalte. Er zijn op dit moment ergere dingen om druk over te maken. Als iets wat 3 maanden geleden gebeurde je nog zo kan opwinden heb je best een tof leven.

Nou zou het ernstig zijn als daardoor een precedent was geschept en niemand meer op z’n plek gezet kan worden. Dat is dus niet het geval. Mooi. Toch? Of mis ik iets. Of wil je dat die demonstranten tegen corona maatregelen vrije hand krijgen. Nee toch?
Laat staan als je je druk kan maken over dingen die 100 jaar geleden zich hebben afgespeeld! :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 21 aug 2020, 18:11

ik ben al vergeten wat er een minuut geleden gebeurd is.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 21 aug 2020, 18:12

Luco schreef: 21 aug 2020, 18:11 ik ben al vergeten wat er een minuut geleden gebeurd is.
Hoort bij je leeftijd! Is niet erg, nog een paar jaar en je kan weer luiers aan! :thumbup:

Robin

Bericht door Robin » 21 aug 2020, 18:12

Riceaux schreef: 21 aug 2020, 17:50
tomgtr schreef: 21 aug 2020, 17:34 Pff, hiervoor vond ik Halsema een trut. Nu nog. Hiervoor vond ik 020 een kudtstad. Nu nog. Hiervoor vond ik BLM een verzameling van linkse honden, aandachtstrekkers en meehuilers. Nu nog. Er is een demonstratie geweest. Had niet moeten gebeuren. Er is geen grote uitbraak door geweest. Next. Je kan blijen piepen wat je wilt maar wat bereik je er mee? Op een gegeven moment krijgt het toch een hoog Don Quichotte gehalte. Er zijn op dit moment ergere dingen om druk over te maken. Als iets wat 3 maanden geleden gebeurde je nog zo kan opwinden heb je best een tof leven.

Laat staan als je je druk kan maken over dingen die 100 jaar geleden zich hebben afgespeeld! :tooth:
:beer: :bloemetje:

Luco

Bericht door Luco » 21 aug 2020, 18:30

Riceaux schreef: 21 aug 2020, 18:12
Luco schreef: 21 aug 2020, 18:11 ik ben al vergeten wat er een minuut geleden gebeurd is.
Hoort bij je leeftijd! Is niet erg, nog een paar jaar en je kan weer luiers aan! :thumbup:
heerlijk man, ellende op de wereld, welke ellende :tooth:

Peric

Bericht door Peric » 21 aug 2020, 18:44

Ik zou graag 's een verklaring van de politie lezen over die gasten in het politiebusje.
Zou fijn zijn als iemand daar 's een vraag over stelt.

Luco

Bericht door Luco » 21 aug 2020, 18:53

laat ze lekker

Peric

Bericht door Peric » 23 aug 2020, 10:23

Weet niet waar het vandaan komt, maar kwam dit tegen op FB.
https://www.facebook.com/martinahmet.si ... 209819657/

En dat komt 1 op 1 overeen met dit(had ik al eerder geplaatst)..

Philipoo

Bericht door Philipoo » 23 aug 2020, 10:27

Peric schreef: 23 aug 2020, 10:23 Weet niet waar het vandaan komt, maar kwam dit tegen op FB.
https://www.facebook.com/martinahmet.si ... 209819657/

En dat komt 1 op 1 overeen met dit(had ik al eerder geplaatst)..
Sorry hoor, maar neem je nu een random vertaling van lukaschenko aan voor waarheid? :lol:

Peric

Bericht door Peric » 23 aug 2020, 11:31

Nee, zeg toch dat ik niet weet waar het vandaan komt. Maar de bedragen komen wel overeen..

Philipoo

Bericht door Philipoo » 23 aug 2020, 14:16

Het lijkt erop alsof het virus inmiddels of afgezwakt is, of dat veel meer jongeren dan gedacht het ongemerkt gehad hebben tijdens de eerste golf. Heb nu om me heen al van veel jongeren (20-30) gehoord die het hebben of gehad hebben en er niks van gemerkt hebben.

///Joost

Bericht door ///Joost » 23 aug 2020, 16:28

Philipoo schreef: 23 aug 2020, 14:16 Het lijkt erop alsof het virus inmiddels of afgezwakt is, of dat veel meer jongeren dan gedacht het ongemerkt gehad hebben tijdens de eerste golf. Heb nu om me heen al van veel jongeren (20-30) gehoord die het hebben of gehad hebben en er niks van gemerkt hebben.
Hoe weten ze dan dat ze het gehad hebben, als ze er niets van gemerkt hebben? Die serologische test doen ze toch niet standaard?

Philipoo

Bericht door Philipoo » 23 aug 2020, 21:37

///Joost schreef: 23 aug 2020, 16:28
Philipoo schreef: 23 aug 2020, 14:16 Het lijkt erop alsof het virus inmiddels of afgezwakt is, of dat veel meer jongeren dan gedacht het ongemerkt gehad hebben tijdens de eerste golf. Heb nu om me heen al van veel jongeren (20-30) gehoord die het hebben of gehad hebben en er niks van gemerkt hebben.
Hoe weten ze dan dat ze het gehad hebben, als ze er niets van gemerkt hebben? Die serologische test doen ze toch niet standaard?
Nope, maar wel als je in contact bent geweest met iemand die in de dagen ervoor positief getest is op corona!

Gijzert

Bericht door Gijzert » 25 aug 2020, 09:39

Camiel schreef: 21 aug 2020, 12:38
Tom schreef: 21 aug 2020, 11:39 Prima als je daar staat te protesteren, maar provoceren met politie is klappen vangen. Dan zoek je het zelf op.

Wel merk ik soms dat men met twee maten meet en dat irriteert natuurlijk.
BLM op de Dam: dat kan gewoon ondanks dat het tegen de regels was, "want anders escaleert het".
Lichtgetint (Utrecht/Den Haag): angst bij politie dus daar liet men de boel gecontroleerd hun gang gaan.
Ergens maak je dit (kansloze volk) daarmee ook kwaad. Want het valt soms wel op dat er meerdere maten zijn.
Ja veel van die filmpjes zie ik ook dat mensen niet de bevelen van de politie opvolgen. Of bijdehand gaan zijn, 'waarom moet ik weg? waarom mag ik hier niet staan? Ik hou toch afstand?'. Snap dat je dan als agent er op gegeven moment klaar mee ben. Zoals je ouders vroeger zeiden, 'wie niet luisteren wil moet maar voelen', man, vrouw, jong of oud.

Vwb de twee maten; is ook wel nogal een verschil in verwachte uitkomst van tevoren. Vreedzame en georganiseerde demonstratie op de Dam met mondkapjes voor, of een groep losgeslagen zwakzinnigen uit een achterstandswijk die niet op vakantie naar Marokko kunnen en het daarom rood voor de ogen wordt & alleen maar willen rellen, vechten en slopen 'uit verveling' (ik noem het een mentale achterstand maar goed).

https://www.nu.nl/coronavirus/6072156/a ... -haag.html

Als ik het filmpje bij dit artikel kijk (proberen wapenstok af te pakken van agent, andere agent krijgt een karatetrap in z'n gezicht) dan vraag ik me af waarom de politie nog niet met scherp schiet.
Grappig dat je dan in een ander draadje verontwaardigd bent dat er met scherp geschoten wordt als er niet geluisterd wordt naar de politie.

RJK

Bericht door RJK » 25 aug 2020, 09:43

:police:

Camiel
Auto: BMW 125i E82 Coupé

Bericht door Camiel » 25 aug 2020, 09:54

Gijzert schreef: 25 aug 2020, 09:39
Tom schreef: 21 aug 2020, 11:39 Prima als je daar staat te protesteren, maar provoceren met politie is klappen vangen. Dan zoek je het zelf op.

Wel merk ik soms dat men met twee maten meet en dat irriteert natuurlijk.
BLM op de Dam: dat kan gewoon ondanks dat het tegen de regels was, "want anders escaleert het".
Lichtgetint (Utrecht/Den Haag): angst bij politie dus daar liet men de boel gecontroleerd hun gang gaan.
Ergens maak je dit (kansloze volk) daarmee ook kwaad. Want het valt soms wel op dat er meerdere maten zijn.
Ja veel van die filmpjes zie ik ook dat mensen niet de bevelen van de politie opvolgen. Of bijdehand gaan zijn, 'waarom moet ik weg? waarom mag ik hier niet staan? Ik hou toch afstand?'. Snap dat je dan als agent er op gegeven moment klaar mee ben. Zoals je ouders vroeger zeiden, 'wie niet luisteren wil moet maar voelen', man, vrouw, jong of oud.

Vwb de twee maten; is ook wel nogal een verschil in verwachte uitkomst van tevoren. Vreedzame en georganiseerde demonstratie op de Dam met mondkapjes voor, of een groep losgeslagen zwakzinnigen uit een achterstandswijk die niet op vakantie naar Marokko kunnen en het daarom rood voor de ogen wordt & alleen maar willen rellen, vechten en slopen 'uit verveling' (ik noem het een mentale achterstand maar goed).

Als ik het filmpje bij dit artikel kijk (proberen wapenstok af te pakken van agent, andere agent krijgt een karatetrap in z'n gezicht) dan vraag ik me af waarom de politie nog niet met scherp schiet.
Grappig dat je dan in een ander draadje verontwaardigd bent dat er met scherp geschoten wordt als er niet geluisterd wordt naar de politie.
Er is nogal een verschil tussen provoceren, aanvallen en misdragen t.o.v. weglopen. Maar als je dat verschil zelf niet ziet...

Als die andere gast het wapen van de agent had proberen af te pakken of hem een trap in z'n gezicht probeerde te verkopen had ik nog steeds achter mijn punt hierboven gestaan.

DF-user-278

Bericht door DF-user-278 » 25 aug 2020, 09:59

Camiel schreef: 25 aug 2020, 09:54 Als die andere gast het wapen van de agent had proberen af te pakken of hem een trap in z'n gezicht probeerde te verkopen had ik nog steeds achter mijn punt hierboven gestaan.
Hij loopt naar z'n auto toe. Een wapen is zo gepakt. Als je je handen moeten laten zien aan agenten met getrokken dienstwapen dan is dat gewoon (vaak) een laatste waarschuwing, voldoe je hier niet aan dan ga je lood happen.

Robin

Bericht door Robin » 25 aug 2020, 11:29

Tja, meten met twee maten. Anti Corona demonstranten moeten aangepakt worden en BLM demonstranten (in NL) behandelen'we' met de spreekwoordelijke fluwelen handschoen.

Ik vind het NU eigenlijk één pot nat geworden. Ergernis.

Philipoo

Bericht door Philipoo » 25 aug 2020, 11:38

Robin schreef: 25 aug 2020, 11:29 Tja, meten met twee maten. Anti Corona demonstranten moeten aangepakt worden en BLM demonstranten (in NL) behandelen'we' met de spreekwoordelijke fluwelen handschoen.

Ik vind het NU eigenlijk één pot nat geworden. Ergernis.
Helemaal mee eens. Kunnen we gewoon allemaal weer ff lekker normaal gaan doen? Thanks

Gijzert

Bericht door Gijzert » 25 aug 2020, 11:45

Camiel schreef: 25 aug 2020, 09:54
Gijzert schreef: 25 aug 2020, 09:39

Er is nogal een verschil tussen provoceren, aanvallen en misdragen t.o.v. weglopen. Maar als je dat verschil zelf niet ziet...

Als die andere gast het wapen van de agent had proberen af te pakken of hem een trap in z'n gezicht probeerde te verkopen had ik nog steeds achter mijn punt hierboven gestaan.
En er zit ook verschil tussen met scherp schieten of andere geweld escalatie.

Luco

Bericht door Luco » 25 aug 2020, 11:47

Zucht

Plaats reactie