Ik heb steeds minder met de nieuwe BMW's, maar dit is echt een heel stoer en dik apparaat. Geen enkel probleem als ze die voor mij deur komen zetten.

Dit vond ik het meest bizarre van alle F serie bmw M's. Sturen in sport of sport + is verschrikkelijk, voelt net alsof je aan een kluisdeur probeert te draaien ipv probeert te sturen. Ik heb meerdere auto's zonder stuurbekrachtiging gehad en geen daarvan voelde zo vervelend als dat!
We kunnen ook wel een FLM draadje maken bijna!Philipoo schreef: 06 aug 2020, 11:47Dit vond ik het meest bizarre van alle F serie bmw M's. Sturen in sport of sport + is verschrikkelijk, voelt net alsof je aan een kluisdeur probeert te draaien ipv probeert te sturen. Ik heb meerdere auto's zonder stuurbekrachtiging gehad en geen daarvan voelde zo vervelend als dat!
Okee wellicht een beetje, daar ben ik dan ook erg goed in.Robin schreef: 06 aug 2020, 12:14 En dan overdrijf je helemaal niet he!:)
Mwoah, sport plus is 'zwaar', maar niet loodzwaar. Te zwaar voor fijn driftwerk imho. Sport is de gulden middenweg....
https://www.autohaarhuis.nl/occasion/2- ... etition-2/Jan Terwolde schreef: 06 aug 2020, 12:23We kunnen ook wel een FLM draadje maken bijna!Philipoo schreef: 06 aug 2020, 11:47Dit vond ik het meest bizarre van alle F serie bmw M's. Sturen in sport of sport + is verschrikkelijk, voelt net alsof je aan een kluisdeur probeert te draaien ipv probeert te sturen. Ik heb meerdere auto's zonder stuurbekrachtiging gehad en geen daarvan voelde zo vervelend als dat!![]()
Ik vind dat bij de ND mx5 de elektrische stuurbekrachtiging extreem goed werkt! Hij is een tikkeltje te licht voor het fijne, maar het is wel de fijnst aanvoelende die ik (veel) gereden heb.romo schreef: 06 aug 2020, 14:34 Sturen gaat om voelen wat de kar doet, met EPS is dat gevoel helaas sterk verminderd t.o.v. HPS. Als het sturen dan ook nog te zwaar wordt gemaakt, en kracht de overhand moet krijgen om te sturen, dan is het met het weinige gevoel wel helemaal gedaan.
Das niks IMHO
Martijn_bmw schreef: 06 aug 2020, 20:53 Dat klinkt heel enthousiast! Mooi te horen goede ruil geweest dus![]()
Gebruikers op dit forum: BMWDennis, Gus, jvb, Mark 320iS, sitechris en 27 gasten