M2CS
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Re: M2CS
Snap ik ook! Ben zelf ook wel van het originele. Maar wel een manier om het gat te dichten als je niet de middelen hebt om een CS af te tikken.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
CS is in NL natuurlijk véééél te duur, maar mooi dat Romo een topdeal kon maken(en ik snap als je alle dingen extra CS vs Comp optelt nu standaard, dat dat wel aantikt qua $$$)
Ik lul nu als de vos en de druiven, maar de Comp is de basis(ivm de motor) mij wel prima:-))))))
Als de CS 110 had gekost. Ja.
Ik heb liever een Comp met 500pk eigenlijk:)
Ik lul nu als de vos en de druiven, maar de Comp is de basis(ivm de motor) mij wel prima:-))))))
Als de CS 110 had gekost. Ja.
Ik heb liever een Comp met 500pk eigenlijk:)
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Nou hup, even die MHD app installeren en stage 1 erin Popma 

-
Onlinee30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
kan ook allebei 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik trek het niet 
Er gaat niets boven origineel, dus geen gedoe meer, out of the box klaar
Deal is/was top, eerlijk; anders had ik het niet gedaan.

Er gaat niets boven origineel, dus geen gedoe meer, out of the box klaar
Deal is/was top, eerlijk; anders had ik het niet gedaan.
-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^Nou, dan hadden ze me al wel gepakt
Goed lopend bedrijf, werkgever, hard werken, het aantal uren tel ik nooit, als er werk is dan is er werk. s` Morgens om 06.45 beginnen, bijna geen vrije dagen, laatste vakantie 7 jaar geleden, de vakantie daarvoor ook 7 jaar geleden. Als je werk leuk is, dan boeit vrije tijd niks.
Meest belangrijke; geen vrouw(en) met een gat/gaten in de handen, dat levert denk het meeste op. Ook geen alimentatie en kinderen in het wild, scheelt ook een hoop schat ik in.
Dan hou je wat over, dan koop je leuke karren, waarvan akte.
OT maar weer, anders is het hier een Story en Privé verhaal.

Goed lopend bedrijf, werkgever, hard werken, het aantal uren tel ik nooit, als er werk is dan is er werk. s` Morgens om 06.45 beginnen, bijna geen vrije dagen, laatste vakantie 7 jaar geleden, de vakantie daarvoor ook 7 jaar geleden. Als je werk leuk is, dan boeit vrije tijd niks.
Meest belangrijke; geen vrouw(en) met een gat/gaten in de handen, dat levert denk het meeste op. Ook geen alimentatie en kinderen in het wild, scheelt ook een hoop schat ik in.
Dan hou je wat over, dan koop je leuke karren, waarvan akte.
OT maar weer, anders is het hier een Story en Privé verhaal.
- JP
“Volgende week in Spoorloos”: Achmed (12) Joris (14) Kimberly (15) Shanyia (17) en Baboulah (27) zoeken hun biologische vader. “Ze zijn aan elkaar gelinkt vanwege hun voorliefde voor BMW’s. “Onze zoektocht leidt naar een landhuis in de bossen nabij Enschede......Maandag 2030uur NPO1....
-
Vooral dat laatste. Ik heb altijd de indruk dan velen werken zien als een strafromo schreef: 28 jul 2020, 17:18 ^Nou, dan hadden ze me al wel gepakt![]()

En verder hoef je je nergens voor te verontschuldigen, want zo komt het een beetje op mij over.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- romo
Ik verontschuldig me niet, neem niemand de maat, ik kijk naar me zelf, ik doe wat ik leuk vind en waar ik goed in ben. Balans in het leven, das wel mijn ding.
De rest is geschiedenis. DF gaat het hier over.
De kar;
Hoef ik de opties niet meer te noemen
De rest is geschiedenis. DF gaat het hier over.
De kar;
Hoef ik de opties niet meer te noemen