M2CS
- Martijn_bmw
Re: M2CS
Als je het alcantara niks vind qua rijden zou ik ook gewoon laten wisselen door een standaard m2 stuur met leder.
Elk ritje eerst handschoenen aan wordt je snel zat lijkt mij.
Elk ritje eerst handschoenen aan wordt je snel zat lijkt mij.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Nee, das niet mijn vak.
Ik werk zonder handschoenen, maar autorijden misschien met.
Ook voor die Porsche, met een te dun stuurwiel, lijkt me de beste oplossing.
- Martijn_bmw
Je kan natuurlijk altijd later nog wisselen mocht het niet bevallen.
Kwartje in Google kwam ik op deze site: https://www.fashionglovez.nl/handschoen ... ndschoenen
Veel keuzen in auto handschoenen
Kwartje in Google kwam ik op deze site: https://www.fashionglovez.nl/handschoen ... ndschoenen
Veel keuzen in auto handschoenen
-
-
Wel echte BMW ///M driving gloves natuurlijk:
https://www.ebay.nl/itm/Genuine-BMW-M-P ... 2382560692
-
Ik weet nog wel een bijpassende jas!SlowCo schreef: 26 jul 2020, 23:36 Wel echte BMW ///M driving gloves natuurlijk:
BMW gloves.jpg
-
Ik heb nog een nieuw orgineel leren stuur uit mijn m2 competition.
Je mag hem zo omruilen. Ik vindt een Alcantara stuur heerlijk maar smaken verschillen.
Haal je het stuur op en breng je het naar de dealer die zet hem er zo voor je in. En breng je tzt het alcantara stuur onder het genot van een bak koffie weer bij mij. Hoef je ook geen condooms om je vingers:)
Je mag hem zo omruilen. Ik vindt een Alcantara stuur heerlijk maar smaken verschillen.
Haal je het stuur op en breng je het naar de dealer die zet hem er zo voor je in. En breng je tzt het alcantara stuur onder het genot van een bak koffie weer bij mij. Hoef je ook geen condooms om je vingers:)
- Erik K.
Wat leuk Robert, gefeliciteerd!
Wij hadden nog een blauwe klaar staan voor je
Wij hadden nog een blauwe klaar staan voor je

- Bijlagen
-
- 20200710_100241_resized_1.jpg (518.92 KiB) 1643 keer bekeken
-
- 20200710_100338_resized_1.jpg (709.78 KiB) 1643 keer bekeken
-
- 20200710_170552_resized.jpg (444.97 KiB) 1643 keer bekeken
-
- 20200727_075919_resized_1.jpg (583.59 KiB) 1643 keer bekeken
- Macboy
Wat een bizarre dag was het weer afgelopen zaterdag. En onwerkelijk dat er al 4 jaar voorbij zijn. Meestal wisselt Romo na 3 jaar zijn auto.
De stap van de M2 naar M2 CS is subliem. Je krijgt er een nieuwe auto voor terug. Buitenkant basis zelfde maar in werkelijkheid is de CS echt compleet anders. De kleur natuurlijk, maar vooral al die Carbon details maken hem af. Binnenkant LCI dus ander dashboard. De M3 stoelen en M3 motor. Andere tellers. Interieur is met alcantara echt compleet anders. Maar toch vertrouwde M2 als basis. En dan van 370pk naar 450pk ! En natuurlijk van handbak naar DCT. Kortom, erg veel verschillen wat het gewoon een andere auto maakt.
Dat laatste (DCT) maakte ik me zoals bekend wel wat zorgen over. Romo en ik zijn zoals zo vaak altijd voor gek verklaard. Maar meestal hadden we het wel bij het rechte eind. Mooi avontuur.
Had zelf graag een handbak gezien naast de PDK. Leek me een top combo. Maar handbak M2 heeft hij al gereden en het is de total package die het nu anders maakt. Deze auto was te gaaf om te laten staan en binnen een week rijden is toch ook vet. Meer betalen voelt ook niet goed.
De DCT en overige techniek is geëvolueerd. Jullie lezen het hier vast snel. Dus dat kan vast alleen maar meevallen.
Ik lees dat we de eerste 20.000km gewoon moeten trappen met dat zelflerende ding. Nou dat lijkt mij niet echt een probleem
De stap van de M2 naar M2 CS is subliem. Je krijgt er een nieuwe auto voor terug. Buitenkant basis zelfde maar in werkelijkheid is de CS echt compleet anders. De kleur natuurlijk, maar vooral al die Carbon details maken hem af. Binnenkant LCI dus ander dashboard. De M3 stoelen en M3 motor. Andere tellers. Interieur is met alcantara echt compleet anders. Maar toch vertrouwde M2 als basis. En dan van 370pk naar 450pk ! En natuurlijk van handbak naar DCT. Kortom, erg veel verschillen wat het gewoon een andere auto maakt.
Dat laatste (DCT) maakte ik me zoals bekend wel wat zorgen over. Romo en ik zijn zoals zo vaak altijd voor gek verklaard. Maar meestal hadden we het wel bij het rechte eind. Mooi avontuur.
Had zelf graag een handbak gezien naast de PDK. Leek me een top combo. Maar handbak M2 heeft hij al gereden en het is de total package die het nu anders maakt. Deze auto was te gaaf om te laten staan en binnen een week rijden is toch ook vet. Meer betalen voelt ook niet goed.
De DCT en overige techniek is geëvolueerd. Jullie lezen het hier vast snel. Dus dat kan vast alleen maar meevallen.
Ik lees dat we de eerste 20.000km gewoon moeten trappen met dat zelflerende ding. Nou dat lijkt mij niet echt een probleem

- WJ
Welkom! Stel je even voor.Macboy schreef: 27 jul 2020, 15:58 Wat een bizarre dag was het weer afgelopen zaterdag. En onwerkelijk dat er al 4 jaar voorbij zijn. Meestal wisselt Romo na 3 jaar zijn auto.
Ik lees dat we de eerste 20.000km gewoon moeten trappen met dat zelflerende ding. Nou dat lijkt mij niet echt een probleem![]()
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Poe, gewaagde kleurcombi
. Kan de auto imo wel hebben! Veel plezier ermee 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dank Erik voor aanbod
Maar na een blauwe 981 GTS en een LBB M2 ben ik aan een ander kleurtje toe. HS op de CS vind ik prima, hoewel het een kleur blijft met vele gezichten.
Gouden wielen heb ik ook niets mee. Dat laten we we bij de Subaru mannen
PPF/Glas Coating, ik zie het wel, ik heb op de huidige Kenzo IGL glascoating, ik moet toegeven, het ding is geen 5 keer door een wasstraat gegaan. Dus ja; dat werkt wel.
Ik denk er nog even over.

Maar na een blauwe 981 GTS en een LBB M2 ben ik aan een ander kleurtje toe. HS op de CS vind ik prima, hoewel het een kleur blijft met vele gezichten.
Gouden wielen heb ik ook niets mee. Dat laten we we bij de Subaru mannen

PPF/Glas Coating, ik zie het wel, ik heb op de huidige Kenzo IGL glascoating, ik moet toegeven, het ding is geen 5 keer door een wasstraat gegaan. Dus ja; dat werkt wel.
Ik denk er nog even over.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het écht mooie aan de CS tov Comp vind ik dat carbon dak standaard.
En de 450pk tune die wel past bij die auto.
De rest is 'mooi meegenomen', voor mij ook minder tot niet van belang, maar klaar is hij zo wél.
En als ik iets van de CS mocht bestellen is het dat alcantara stuurwiel. Prachtig vind ik dat.
En de 450pk tune die wel past bij die auto.
De rest is 'mooi meegenomen', voor mij ook minder tot niet van belang, maar klaar is hij zo wél.
En als ik iets van de CS mocht bestellen is het dat alcantara stuurwiel. Prachtig vind ik dat.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
450pk is zeker lekker, explosiever denk ik ook.
Toch is het wel een flinke smak extra geld. Zeker vergeleken met een jong gebruikte competition uit Duitsland. Met MHD tuning kun je ook de CS (M3 Comp) software inladen, heb je ook die 450 pk. Kun je tegelijk de OPF uitschrijven, knappe pijp monteren en de GTS baksoftware kiezen
. Oh en niet te vergeten, de begrenzer kan er dan af. Doe je ook mee in de 300+ club. En dat alles met een iPhone en een wifi adaptertje.
https://mhdtuning.com/products/mhd-supe ... se-for-s55
Toch is het wel een flinke smak extra geld. Zeker vergeleken met een jong gebruikte competition uit Duitsland. Met MHD tuning kun je ook de CS (M3 Comp) software inladen, heb je ook die 450 pk. Kun je tegelijk de OPF uitschrijven, knappe pijp monteren en de GTS baksoftware kiezen

https://mhdtuning.com/products/mhd-supe ... se-for-s55