Een wekker kun je teminste uitzetten. Dit specimen rinkelt maar door.RJL86 schreef: 07 jun 2020, 18:17 Vanmiddag zat ik Buitenhof even te kijken, zat dat geschifte mens Gloria Wekker er weer. Ik kan er niet naar luisteren.
Een wekker kun je teminste uitzetten. Dit specimen rinkelt maar door.RJL86 schreef: 07 jun 2020, 18:17 Vanmiddag zat ik Buitenhof even te kijken, zat dat geschifte mens Gloria Wekker er weer. Ik kan er niet naar luisteren.
Inderdaad betr zakkenvullen.535d schreef: 07 jun 2020, 18:40 Het is bijzonder tragisch wat er met Floyd is gebeurd. Maar waarom stoppen ze die Gofundme actie nu dan niet? Het doel van 1.5 miljoen is ruimschootsbehaald, niks gaat naar goede doelen. Dit is gewoon ordinair de zakken vullen.
Mooi tegengeluid. Je wordt er beetje simpel van en juist nu is het bijna crimineel om demonstraties te organiseren..Robin schreef: 08 jun 2020, 08:28
Mijn aangetrouwde familie en vrienden /kennisinkring is veelal van niet NL komaf en met een kleurtje en bijna allemaal staan ze er zo in als de comment hierboven. Niet zeuren. Positief en door.
Ik vermoed dat Hamilton geen fan van zwarte piet is......
Gebruikers op dit forum: MParallel en 3 gasten