Het is bijzonder tragisch wat er met Floyd is gebeurd. Maar waarom stoppen ze die Gofundme actie nu dan niet? Het doel van 1.5 miljoen is ruimschoots behaald, niks gaat naar goede doelen. Dit is gewoon ordinair de zakken vullen.
RJL86 schreef: 07 jun 2020, 18:17
Vanmiddag zat ik Buitenhof even te kijken, zat dat geschifte mens Gloria Wekker er weer. Ik kan er niet naar luisteren.
Een wekker kun je teminste uitzetten. Dit specimen rinkelt maar door.
Kan black lives matters omgedoopt worden naar fucking shit up matters?
Als je graag met respect behandeld wil worden behandel anderen en hun eigendommen dan ook zo.
Ik word moedeloos van die vernielingen en als je even zoekt vind je genoeg witten die zwaar slachtoffer zijn van mishandelingen door zwarten daar. Het is gewoon polarisatie. Niks vredelievends aan. 'We' willen allemaal de macht, zwart en wit en wat er tussen zit.
Deze vond ik wel geinig. Laat zien dat die kant minstens zo sneu is.
535d schreef: 07 jun 2020, 18:40
Het is bijzonder tragisch wat er met Floyd is gebeurd. Maar waarom stoppen ze die Gofundme actie nu dan niet? Het doel van 1.5 miljoen is ruimschoots behaald, niks gaat naar goede doelen. Dit is gewoon ordinair de zakken vullen.
RJL86 schreef: 07 jun 2020, 18:17
Vanmiddag zat ik Buitenhof even te kijken, zat dat geschifte mens Gloria Wekker er weer. Ik kan er niet naar luisteren.
Een wekker kun je teminste uitzetten. Dit specimen rinkelt maar door.
Dan plak ik deze comment van een paar dagen terug van een nujij/nu.nl discussie hier even onder. Want na 5 min weet ik wel weer genoeg. ALS WITTE MAN FIETS JE DOOR DE SAMENLEVING MET DE WIND MEE
zegt Dittrich. Je-hebt-geen-idee klojo.
Ik kijk hem wel uit hoor!
Mijn aangetrouwde familie en vrienden /kennisinkring is veelal van niet NL komaf en met een kleurtje en bijna allemaal staan ze er zo in als de comment hierboven. Niet zeuren. Positief en door.
Mijn aangetrouwde familie en vrienden /kennisinkring is veelal van niet NL komaf en met een kleurtje en bijna allemaal staan ze er zo in als de comment hierboven. Niet zeuren. Positief en door.
Mooi tegengeluid. Je wordt er beetje simpel van en juist nu is het bijna crimineel om demonstraties te organiseren..
Beetje ver gezocht zeg... straks mogen de kinderen op school het alfabet niet meer leren omdat je met die letters ook diverse "verboden" worden kunt maken... wat een onzin.
Als ik dat dan lees dan denk ik maar het is de burgemeester maar niet voor alle jeugd. Wat dat betreft is Halsema natuurlijk net zo. Burgemeester voor een deel van de bewoners.
De tweedeling komt er langzaam maar heel zeker aan. Zorgelijk.
Gaan ze nu ook even naar Afrika om daar diverse stammen aan te pakken omdat ze andere stammen als slaaf verkocht hebben?
Oh nee, de witte mens was verkeerd, zwarte mensen doen nooit iets fout.