In plaats van altijd andere hun draadjes te kapen toch maar eens een draadje van mijzelf. . Ik heb de laatste tijd df style wezen auto's wisselen. Nu toch echt de bedoeling deze twee langer te houden voor de verandering. Plan was eerst om met de 125d te gaan ringen. Toen de Impreza van een kennis overgenomen en die leek misschien wel beter geschikt i.v.m. lage aanschafwaarde. Toen tegen de 330i aangelopen met compressor waar ik een jaar eerder reeds contact had gehad met de eigenaar maar die heb toen niet wou verkopen met een deal die ik niet kon laten lopen. Uiteindelijk vind ik de achterwielaandrijving toch leuker om te rijden. Op het moment 3 auto's maar de Impreza gaat snel de verkoop in.
BMW 330i upgrades/onderhoud:
Rotrex supercharger C38
Intercooler
schroefset van onbekend merk
pu rubbers rondom
EBC yellow remblokken
Hardeman messing rembussen
OZ ultraleggera 18 inch
Federal RSR 235 breed rondom
ltec futura kuipstoelen
ltec 4puntsgordels
RBD uitgebreide rolkooi achterzijde
Op rollenbank geweest, compressietest, 10w60 er in ect.
Koelsvloeistof vervangen voor gedestilleerd water met purple ice
Mishimoto alu radiateur
BMW 125d upgrades:
Bilstein B16 onderstel
EBC yellow remblokken
Revisieblok (oude stukgelopen op de ring zoals een aantal van jullie weten

En een laatste foto met de sloffen van de E46 omdat een van de steekassen van de e46 het (bijna) opgegeven had laatst..