Vorige week bij het oprijden van de snelweg vol doorgetrokken in de 1e drie versnellingen tot 120 en toen dacht ik, laat ik maar normaal doen er staan hier wel eens controles. Een paar honderd meter verder komen 2 koplampen snel dichterbij en suist een Mercedes me voorbij. En wat zie ik vervolgens rechts van mij op de vluchtstrook, 2 lampjes (motoragenten zag ik na het inhalen) die aanflitsen en in notime mijn snelheid bereiken mij passeren en de Mercedes direct van de weg halen. Pweh !
En zojuist, zat ik een tijdje klem achter een Viano die op z'n dooie gemak km's lang aan het inhalen was naast 1 en dezelfde auto. Achter mij zat een Mondeo. De bus ging eindelijk opzij waarna ik de opgebouwde ergernis kon omzetten in even goed doorhalen. De Mondeo reed ook stevig door maar was een stukje achter geraakt. Alleen toen zag ik dat niet alleen de Mondeo sneller reed als de andere auto's om hem heen, er reed nog een auto erachter. :idea: het gloeilampje ging weer branden en ik dacht, hmm ik laat het zaakje maar eens passeren. Teruggezakt naar 130/140. Komt die Mondeo woeesh voorbij (dik 180) en zo blij als een kind dat ie die snotneus in die 318is voorbij was

Echt, ga nooit knallen als je niet zeker weet wat er achter je zit.