Gefeliciteerd

Klopt!
Even volledig wezen Tom:)
Vooral de handel aan chinezen & andere buitenlanders ligt stil.Robin schreef: ↑15 mei 2020, 16:35 Je zou kunnen denken dat Rolex hun kunstmatig schaars gehouden sportmodellen nu wat meer sneller/uitlevert ivm fabriekssluiting/virus. Wat denken jullie? Ze hebben (naar wat ik begreep op RLX fora wereldwijd) toch een berg sportmodellen klaar om uitgeleverd te worden. Nu is het 'de tijd' want de rest ligt hopeloos stil.
Of?
Wereldwijd dus eigenlijk blijkbaar?ErikS schreef: ↑15 mei 2020, 17:32Vooral de handel aan chinezen & andere buitenlanders ligt stil.Robin schreef: ↑15 mei 2020, 16:35 Je zou kunnen denken dat Rolex hun kunstmatig schaars gehouden sportmodellen nu wat meer sneller/uitlevert ivm fabriekssluiting/virus. Wat denken jullie? Ze hebben (naar wat ik begreep op RLX fora wereldwijd) toch een berg sportmodellen klaar om uitgeleverd te worden. Nu is het 'de tijd' want de rest ligt hopeloos stil.
Of?
Nee, dalen kan je het niet echt noemen.
Pfff hou op. Kan niet eens beschrijven hoe suf ik me voel en hoe ik als een wezenloze heb lopen zoeken. Overigens draagt de oude SD prettiger. Die heb je om zonder te merken. Als je deze ‘s avonds af doet ben je hem ook wel zat.Bert ///M3 schreef: ↑16 mei 2020, 20:53 Mooi ding Tom![]()
Maar hoe je je rolex nou kwijt raakt in de bank?![]()
DFJEF schreef: ↑29 jan 2020, 19:36 Met een beetje geluk grabbel je er een in je tweedehands bank:
https://youtu.be/fmpuX8eR5_0
Robin schreef: ↑15 mei 2020, 16:35 Je zou kunnen denken dat Rolex hun kunstmatig schaars gehouden sportmodellen nu wat meer sneller/uitlevert ivm fabriekssluiting/virus. Wat denken jullie? Ze hebben (naar wat ik begreep op RLX fora wereldwijd) toch een berg sportmodellen klaar om uitgeleverd te worden. Nu is het 'de tijd' want de rest ligt hopeloos stil.
Of?
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Google [Bot] en 13 gasten