Speciaal voor Robin nog een 2003-foto van de 309 16V in Ringtrim van Rens:
En hier nog een DF-er op zijn brommer in 2003. Wat was dat altijd gaaf om hem op snelheid voorbij te zien komen

Ook in 2006 was de Ring al Porsche-domein....
Ha, dat is Hylke. Die bijrider dat is was Henk mien collega een pear ier derfoor.eBoonstra schreef: 28 mei 2020, 08:31Ja skitterend!! Wa siet der eins achter t stjoer fan die Sierra, dosels of Hielke?
@paskal, heerlijke 309!!
Ohsa! Hehe machtig!Robin schreef: 28 mei 2020, 08:48 Dank Paskal.
Ha, dat is Hylke. Die bijrider dat is was Henk mien collega een pear ier derfoor.
Ik heb nooit Ford hân. Wol wurke by 'n dealer hjirre. Henk dus ek.
Zolang het fatsoenlijk leesbaar is wel hoor.
Tuurlijk. Waarschuw ze maar. Dan weten ze waar die Trackday rijerij op uit kan draaien. Haha.
Zal je een mooi verhaal vertellen. Heb het al eens eerder opgeschreven geloof ik. In m'n diensttijd van 1986-1987 zat ik in de vele loze uurtjes in de kazerne in Tilburg en Harderwijk vaak Duitse autoboekjes te lezen. En dan las ik wel eens iets over de Nordschleife. Lange baan, mooie omgeving, Touristenfahrten, die dingen. Maar er via media ooit iets over gezien te hebben was er toen nog niet bij. Of ik nou nog in dienst zat of niet, maar in '87 zijn we er voor het eerst naartoe getuft. Opstapplaats Breidscheid werd toen nog actiever gebruikt. Wij daarlangs rijden. Niet eerst even de auto uit om te vragen of we er waren of even die trappen bij de overbrugging oplopen, nee. Want daar staat een ouwe Wilhelm met een lederen tasje aan nek en op z'n buik bungelend bij een slagboom. Alsof je helemaal terug bent in '40-'45. Een soort Absperrung. Ik rij ernaartoe, aardige Wilhelm, hij reikt me uit dat tasje een kaartje aan. Of ik even 5 of 7 (weet het niet meer) Deutschmark wil betalen. Beetje lullig om dan te vragen wat dat hier is en waarvoor ik ga betalen. Dus betaald, en hop daar gaat de slagboom open. Vreemd bochtje zo steil naar rechts en naar boven maar ok. Denk dat we een km of twee in heerlijke onnozelheid gereden hebben (we wisten eigenlijk niet goed of dit nou de baan was) voordat er een achterligger op hoog tempo voorbij komt zetten. Ja, dit is het dusKarel schreef: 28 mei 2020, 08:29
Maar hoe kende jij de baan dan zo goed?
Want nu hebben ze Youtube, Playstation,...
Verlegde jij elke avond zwart wit foto’s of krantenknipsels?![]()
Weet je het bouwjaar van die e90?Str8Six schreef: 08 okt 2020, 20:15 N.a.v. een ander forum lid met een N52 in zijn E90 met dezelfde KM-stand, waarbij de DISA klep was afgebroken en in de motor terecht was gekomen, beide DISA kleppen laten vervangen.
Gebruikers op dit forum: Mark 320iS, MJW, wjt en 6 gasten