inclusief voorraad mondkapjes?

inclusief voorraad mondkapjes?
Zit jij niet in het verkeerde topic Bram....dit gaat over auto`s waar je zelf tussengas moet geven.
Klopt idd... maar de recencies zijn niet mals!Shakes schreef: 09 mei 2020, 06:40 Triple was eerst de automobielfabriek geloof ik.
Is door een forumlid laatst nog een 911 gekocht toch?
E30 M3 street en rijbeleving. Chassis is leuk, schakelen en sturen is leuk. Motortje vind ik de zwakste schakel. En dat spijt me, maar zo voelt die auto bij mij(maat van me had zo'n ding tijd geleden)Will F. schreef: 09 mei 2020, 09:27 Volgens mij ging Tristans post puur over rijbeleving, ik vind t een df post optima forma, Robin.
Ik liet het voor wat het is. Als het 1e contact er al niet is, zocht ik verder. Whatsapp gaat niet ongemerkt aan je voorbij. En als die mogelijkheid er is moeten ze er ook op reageren. Anders moet je die contactmogelijkheden weglaten.Jerry M3 schreef: 09 mei 2020, 11:38Klopt idd... maar de recencies zijn niet mals!Shakes schreef: 09 mei 2020, 06:40 Triple was eerst de automobielfabriek geloof ik.
Is door een forumlid laatst nog een 911 gekocht toch?
Ik heb de beste man wat informatie toegestuurd betreffende mijn E30 M3 als mogelijke inruil, maar daarna geen reactie meer gehad.
Als hij die auto niet ziet zitten als inruil prima, maar n reactie daarop is toch wel het minste lijkt me.
Ga ze maandag maar even bellen, misschien dat het beter werkt als via Whatsapp...
Joh ik heb hier mogaltijd een e30 318i touring staan die (weliswaar met wat kleine aanpassingen) zó leuk stuurt door de polder (door chassis balans en smalle formaat) dat ik er gewoon geen afscheid v kan nemen al vreet ie wel mrb centen en onderhoud met slechts 3 a 4k km per jaar.Robin schreef: 09 mei 2020, 11:42E30 M3 street en rijbeleving. Chassis is leuk, schakelen en sturen is leuk. Motortje vind ik de zwakste schakel. En dat spijt me, maar zo voelt die auto bij mij(maat van me had zo'n ding tijd geleden)Will F. schreef: 09 mei 2020, 09:27 Volgens mij ging Tristans post puur over rijbeleving, ik vind t een df post optima forma, Robin.
Ik snap je punt, maar ik zie die 'rijbeleving' geheel niet. Wel bezitsgenot/trots/heritage/geschiedenis.![]()
![]()
Ik ben er jaren geleden eens geweest en dat zijn het absoluut, te grote zonnebrillen, te bruin enz echt stereo type.
Ik snap je wel Robin, e30s rijden leuk, heel leuk maar ik vind ze ook overpriced.Robin schreef: 09 mei 2020, 12:30 Ik heb in vele E30s mogen rijden. En ik snap je Will. Volkomen. Misschien had ik een wildere voorstelling van de paar E30 M3s waarin ik heb gereden. Het never meet/drive your heroes was hier voor MIJ wel van toepassing. Terwijl 'n gemiddelde E30 prima is en rijdt!
Het is de //M badge wat me op het verkeerde been zette denk ik:)
Fred Hehl van vroeger zo ongeveer.Martijn_bmw schreef: 09 mei 2020, 13:47Ik ben er jaren geleden eens geweest en dat zijn het absoluut, te grote zonnebrillen, te bruin enz echt stereo type.
Wat Niels, Martijn, Arthur en Shakes zeggen dus...
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Joost H. en 26 gasten