Discovery 4 had hier anders denk ook op de oprit gestaan.
M’n pa heeft er 2 van, een gesloten en een machinetransporter. Is wel mooi spul en degelijk.
Yes sir! Grote 2paards met voorlader.
Kijk nou.......een Defender achter op een truck.........je verwacht het niet.
Goede info Ferdi.......zo eens even kijken.Ferdi Gielen schreef: 24 apr 2020, 10:30 Die auto moest gewoon even uitrusten!
Zat gisteren nog wat dingen over banden te kijken, heb naast de BF Goodrich nog een interessante band gevonden.
De Toyo Opencountry M/T. Schijnt volgens diverse testen en gebruikers een band te zijn die het ontzettend goed doet in de modder, maar ook gewoon op straat nog goed presteert.
Gelukkig heb ik nog even om te kiezen![]()
Schijnen weinig onder te doen voor de KM3 werd in een test geroepen en in andere testen ook veel goede berichten.Downforce Hans schreef: 24 apr 2020, 10:58Ferdi Gielen schreef: 24 apr 2020, 10:30 Die auto moest gewoon even uitrusten!
Zat gisteren nog wat dingen over banden te kijken, heb naast de BF Goodrich nog een interessante band gevonden.
De Toyo Opencountry M/T. Schijnt volgens diverse testen en gebruikers een band te zijn die het ontzettend goed doet in de modder, maar ook gewoon op straat nog goed presteert.
Gelukkig heb ik nog even om te kiezen![]()
Goede info Ferdi.......zo eens even kijken.
Band mag inderdaad wel wat stoer uiterlijk hebben en daardoor iets meer herrie maken maar het moet wel binnen de perken blijven.Stefan R schreef: 24 apr 2020, 14:41 Hoe komt hij qua bandengeluid op straat uit de reviews?
Ik heb voor ik de BFG kocht ook nog getwijfeld over Nokian Rotiiva, komt ook wel redelijk goed uit de testen. Maar de BFG's ogen veel stoerder door de doorlopende noppen.
Schijnt een van de stilste modderbanden te zijn.Stefan R schreef: 24 apr 2020, 14:41 Hoe komt hij qua bandengeluid op straat uit de reviews?
Ik heb voor ik de BFG kocht ook nog getwijfeld over Nokian Rotiiva, komt ook wel redelijk goed uit de testen. Maar de BFG's ogen veel stoerder door de doorlopende noppen.
Inderdaad lekker bezig. Gaat nog wel ff door voor hem vrees ik. Ooit zal die Land Rover wel komen. Als hij het sleutelen zat is...
Je hebt een optimistische kijk op zaken moet ik zeggen....Ferdi Gielen schreef: 29 apr 2020, 19:17 Vooralsnog heb ik mijn handen alleen nog maar vuil hoeven maken aan nieuwe ruitenwisserbladen en een slangetje voor de ruitensproeier, met een Land Rover was dat vast een halve blok revisie geweest![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Andry, ArjanS, Cuprafan_123, Gisae, Joost H., Streetfighter232323, Vanreijmersdal en 9 gasten