Wij hebben er meerdere auto's gekocht, ingeruild en momenteel in onderhoud.
Heel erg prima allemaal.
Echt een aanrader dit bedrijf op alle fronten.

Die vond ik al de betere keuze. Gewoon in het echt gaan kijken, kan een parkeerschade zijn oid, op afstand lastig te bepalen. Mijn 120i had dat ook op de foto de voorbumper, heb m er niet op laten staan en nog wat schaafwonden bijgezet zelf met pilonnen.Rnd schreef: 08 apr 2020, 20:33 Eentje van de 7-series is verkocht blijkbaar. Kreeg vandaag een appje dat hij verkocht is. Blijft de onderstaande over, maar als ik zo naar die achterbumper kijk dan lijkt die overgespoten. Dat is het probleem niet, kan parkeerschade zijn met zo'n grote bak. Maar dat kleurverschil is best groot op de foto.
https://www.bmw.nl/nl/content/meer-bmw/ ... =766479687
Hoe zat het ook alweer met die CLS van je?Arthur schreef: 09 apr 2020, 13:04 Als alleen die bumper gespoten is... Niet leuk, maar jammer dan. Liet ik hem ook niet om staan.
Wel mee eens. Mss iets anders maar de 20d (190pk uitvoering) in mijn ex F11 was ook gewoon stil. Je hoorde niet echt dat er maar een 4 cilinder inlag. Buiten de auto was het wel iets anders, en uiteraard zou ik wel liever een 530d gehad hebbenMartijn_bmw schreef: 11 apr 2020, 11:58 Ik denk dat het in een 7 juist wel meevalt.
Die is zo stil en geïsoleerd dat je geen enkele motor hoort.
Die b48 ondersteund met electro koppel is denk ik dan een prima krachtbron.
Voor motor geluid ervaring moet je toch niet bij een 7 zijn.
Zelfs een f10 5 serie met n55 is al zo stil dat ik me afvraag wat de meerwaarde nog is van dat grote blok.
Alleen in dikke sportieve auto’s waar beleving en sound telt zie ik wel de meerwaarde van zo’n groot blok
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Andreass, frankie, Gert-jan, krentenbol, Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw, MParallel, Peter-Paul, RS-Ron, smiley, ThomasGTT en 14 gasten