is dat verstandig?
Zakken de occasionprijzen nu?
Krijg je nog wat ingeruild?
Nieuw bestellen en je krijgt geen levertijd want alle fabrieken staan stil
Import, rdw heeft alle keuringen gestopt.
Wat denken jullie?

Heeft die airbumps ????Rogerb schreef: 19 mar 2020, 12:27 Heb hier 1 inkoop aan een collegabedrijf doorgeschoven en eentje "on hold"gezet, werkplaats loopt wel door maar verkoop is volgens mij bij iedereen wat ik lees tot stilstand gekomen. Iemand nog intresse in een bijna nieuwe Citroen C3?![]()
![]()
JP schreef: 19 mar 2020, 12:37Heeft die airbumps ????Rogerb schreef: 19 mar 2020, 12:27 Heb hier 1 inkoop aan een collegabedrijf doorgeschoven en eentje "on hold"gezet, werkplaats loopt wel door maar verkoop is volgens mij bij iedereen wat ik lees tot stilstand gekomen. Iemand nog intresse in een bijna nieuwe Citroen C3?![]()
![]()
![]()
Is op zich wel grappig om te zien eigenlijk. Ging gisteren een klein blokje fietsen, ongelooflijk hoe veel mensen bezig zijn met de tuin, huis schilderen, onkruid tussen de tegels van de oprit halen (als je je nu al zo verveelt dat je dat gaat doen hoe moet dat dan straks..) dakgoten schoonmaken etc. Laatst ook bij de Hornbach geweest midden op de dag en daar was het ook stervensdruk. Denk dat over een week of twee pas echt de verveling toe gaat slaan en we een wereldwijde prijsstijging gaan zien van wol en breinaaldenKnot schreef: 19 mar 2020, 11:48 Onderdelen handel loopt prima door nu de mensen die thuis zitten alle tijd hebben. Gisteravond nog spullen verkocht via marktplaats.
ha, dat heb ik idd precies hetzelfde.JdBn schreef: 19 mar 2020, 14:15 ik bedacht me eigenlijk dat ik op dit moment eigenlijk helemaal geen diesel nodig heb. Normaal rij ik dik 700 km per week maar straks dus geen reiskostenvergoeding meer (want thuis werken) en ondertussen wel 150,- per maand wegenbelastingGelukkig/hopelijk is het tijdelijk
![]()
Je wisselt toch wel eens voor minderMartijn_bmw schreef: 19 mar 2020, 21:12ha, dat heb ik idd precies hetzelfde.JdBn schreef: 19 mar 2020, 14:15 ik bedacht me eigenlijk dat ik op dit moment eigenlijk helemaal geen diesel nodig heb. Normaal rij ik dik 700 km per week maar straks dus geen reiskostenvergoeding meer (want thuis werken) en ondertussen wel 150,- per maand wegenbelastingGelukkig/hopelijk is het tijdelijk
![]()
Zoiets ja, maandag was er weinig aan de hand, dinsdag woensdag en vandaag duidelijk zakkende trend en geen interesse in export. (Onzekerheid of je de grens wel over komt). De juiste auto’s brengen nog steeds de juiste prijs op, maar er zitten koopjes tussen nu.Martijn_bmw schreef: 19 mar 2020, 12:28 Nu eerst zullen de tweedehands prijzen dalen.
Maar als de fabrieken lang stil blijven liggen kan er ook juist wel schaarste / druk op tweedehands markt ontstaan waardoor de prijzen weer omhoog gaan.
Wij gaan in de lease bijvoorbeeld proberen te verlengen.
Nieuw wordt niet geleverd, tweedehands markt zakt in elkaar dus verlengen lijkt beste optie voor beide kanten.
Dan gaan daarna vanzelf de tweedehands prijzen weer omhoog als er geen aanvoer is van exlease aanbod.
Verwacht dat de andere grote lease clubs niet anders zullen gaan doen, beetje 2008 gevoel.
De koopjes zijn niet de auto’s waar jij interesse in heb
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], BMWDennis, Downforce Hans, frankie, Gert-jan, krentenbol, mark123, Martijn_bmw, MParallel, Peter-Paul, RS-Ron en 10 gasten