Een Citroën C3 ?
Deze dealer leest gewoon mee hoorveejay schreef: 06 apr 2020, 12:14 Ik hoop dat dealers meelezen, onderstaand is een fraai voorbeeld van een prijsaanpassing in de positive zin van het woord:
https://www.bergwerffbmw.nl/voorraad/11 ... sound-kit/
Bram schreef: 06 apr 2020, 12:22Mijn hemel wat een voorraad, wat een exclusiviteit en sportiviteit daar. Niet normaal. Liep Steve er nog tegen het lijf trouwens![]()
Prachtig, maar niet met 6 mnd garantie.Martijn_bmw schreef: 06 apr 2020, 16:05 Je vond destijds die leen 550i van autostudio toch niks toen de Alpina stuk was?
rijdt overigens wel bizar goed zo'n 5GT (als je een comf auto zoekt)
Jup. En dan voegt opzich de rust van de V8 niet veel toe. Een 530i doet het met dezelfde rust....Martijn_bmw schreef: 07 apr 2020, 13:57 Ah op die manier! en begrijpelijk, zo'n V8 kan nogal een dure kostganger zijn qua onderhoud
IddPeric schreef: 07 apr 2020, 19:21 Smaken verschillen Tom. Anders zou iedereen in zo'n lelijke Alfa rijden.
Ik las net dat de Duitse economie de komende kwartalen mogelijk met 9% in de min gaat !
Gebruikers op dit forum: BartMS, Bokkepoot, Edwin de Haas, Erik dB, Kadett, MarcF, Peter-Paul, Thomas H en 22 gasten