Welnee man, wilde even kijken of je zou happen !

Ieder moet doen wat ie zelf wil. Ik kan natuurlijk nog 8 jaar wachten voordat ik toch een keer in zo’n hok ga sturen, maar daar was ik een keer klaar mee. Ik had dadelijk in de Mini 100km/u kunnen tuffen op de Rijksweg met overal trajectcontroles maar dat doe ik dan liever in iets grappigs. Ik heb al 6 jaar zonnepanelen, ben energie (wbt stroomverbruik) neutraal en heb al 8 jaar niet meer privé gevlogen......... ik heb dus een hele voorraad aflaten opgebouwd. En ja dat kan nog veel groener....... maar nu dus effe niet.
Ik ben in de VS gaan kijken omdat een project hier toch in de papieren gaat lopen. Elk uurtje factuurtje gaat behoorlijk oplopen. Er zit hier veelal laswerk aan de auto, techniek is toch wel vaak aan revisie of vervanging toe. Fusee’s, lagers, ophangingrubbers enz zijn na 40 jaar vrijwel zeker op. Dempers, stabirubbers enz. Pak daar de zakjapanner bij en ga eens rekenen. Zitten meestal ook twee schijven tussenhandel tussen, één in de VS en één in Nederland. De auto waar ik mee bezig ben heeft gereviseerde voorwielophanging, achterwielophanging, schijfremmen voor, remmen achter opnieuw gedaan, crate motor met niet teveel veel kilometers, gereviseerde automaat en RVS overgemeten radiator, dempers zijn ook nieuw, maar die zullen vervangen worden door kortere dempers. Anders werken ze niet. Ik denk dat ik binnen mijn budget een grappige Pickup in de garage kan krijgen. Het hele gebeuren wbt zoektocht, contact met verkopers, inlezen in de materie en het uiteindelijk gaan voor de spreekwoordelijke banaan is voor mijn ook een deel van de fun. Zit nu in de lowering kits. Wil 5/7 maar als ik toch bezig ben neem ik ook de 2/4 en 3/4 versie even mee, je weet nooit wie je daar weer me uit de brand kan helpen.......
Gr Ron