afgezien van het feit dat veel productie-exemplaren van de nieuwe RS4 hun opgegeven vermogen niet halen, is er heel weinig, ik durf zelfs te zeggen, niets mis met de RS4.
Styling is mijn inziens dik in orde, 4wd-systeem werkt volgens zo'n beetje alle grote autobladen helemaal super en beter dan ooit. Ding is werkelijk waar messcherp te sturen, en zoals de meeste potente 4wders ( Impreza-Evo) heeft de nieuwe RS4 een exit-snelheid waar we met zen allen, inclusief de E92 M3, U tegen mogen zeggen.
Feit is wel dat, zoals Leonard ook weleens aangegeven heeft, dat er gewoon niet mee te spelen is. Laat dit nu voor mij een heel groot aspect zijn wat voor mij écht belangrijk is in een auto.
Het is voor mij het punt waarop een stalen blik veranderd in een auto met karakter.
Nogmaals, puur persoonlijk.
Voor B5 RS4 rijders is de B7 RS4 werkelijk een prachtige opvolger. Ware het niet dat hun huidige auto vaak sneller is als de B7
Looks even totaal buiten beschouwing gelaten, want van de blauwe B5 RS4 van Marc krijg ik echt een harde reuzen-plasser!