Dat kan zeker,Pascal schreef:Dit toont ook weer eens aan dat theoretische cijfertjes in een blad niet alles zeggen over real life acceleraties,metname bij hernemingen.
Ik denk dat een standaard audi RS4 B5 een standaard RS4 B7 aardig kan pesten!
Een RS4 B5 is b.v. getest van 0-200 in 17s, de B7 doet dit amper sneller.
Met hernemingen denk ik dat de BiTurbo vaak in het voordeel zal zijn.
Wat ik weet van de vermogens van de E39 M5 en de E60 V10 is dat de eerste E39 M5's moeite hadden de 400pk te halen, later is er e.e.a. gewijzigd waardoor de meeste net over 400 zouden halen. Over de V10 heb ik alleen maar positieve uitslagen gezien, goed voor dik 507pk.
Maar ja misschien worden de negatieve ook niet gepost he

De E36-er M3's kwamen er meestal ook goed uit, met name de 3L
Die ex-GT van Knot b.v. die kwam op dik 300pk uit ipv 295.