Het is Brabant al voorbij hoor.Barend schreef: 10 mar 2020, 22:56Als heel Brabant het advies gewoon zou opvolgen is er ieder geval minder kans dat het virus zich alsnog verder verspreid Luco, je kunt je kop niet in het zand blijven steken en excuses proberen te verzinnen die het advies van de overheid en het RIVM ondermijnen.Luco schreef: 10 mar 2020, 20:15 Het probleem is volgens mij dat je heel slecht ondersceid kan maken of het nu een verkoudheidje, griepje of Corona is omdat je niet perse van alle symptonen last hoeft te hebben, dus wanneer bepaal je dan wanneer je jezelf moet isoleren, want vorige week was het alleen nog met koorts dan moest je thuisblijven.
Wie weet hoeveel mensen misschien toch Corona hadden terwijl ze dachten aan een verkoudheidje, dan ben je nu dus al te laat, want die mensen hebben waarschijnlijk al anderen aangestoken.
Sterker nog, ik vind dat werkgevers iedere werknemer uit Brabant moeten verplichten om thuis te blijven. Liefst kostendekkend natuurlijk!
Ik las dat in Italië mensen uitstel hebben van betalingen van hypotheken en leningen om de koopkracht omhoog te houden.
———————————-
Interessant stukje leesvoer:
https://markmanson.net/coronavirus-risks-and-biases
Met oa deze quote:
C4F69539-BB00-4DFD-8E0E-7DC5D395E85C.jpeg
En ondermijnen nog wel
Nou goed nieuws Barend, heel Brabant houd zich aan de adviezen.
Ik was vanochtend helemaal alleen op de A27