Keuzes, keuzes, keuzes

al eens KW street comfort geprobeert?Martijn 327i schreef: 07 mar 2020, 09:23 PSS10 heb ik gehad op de M3 en tevens ook KW V2.
Voor dagelijks gebruik zou ik het zeker niet adviseren.
Erg stug en met name spoorlijnen ed moet je echt rustig nemen.
Top wegligging en nooit spijt van gehad op de hobby M3’s, maar voor dagelijks, nee.
Eibach Pro is een veel betere oplossing al zou ik die zeker combineren met een set Bilstein B4 of Koni FSD dempers als je comfort wil behouden.
Op originele dempers heb ik er ook prima mee Gereden maar die dempers waren destijds pas 50k oud.
Hier pss10 onder mijn 125d, alleen het afrijden van de hoge en niet soepele drempels is op snelheid wat irritant, dan maakt hij een sprongetje. Die drempels moet je met wat minder snelheid nemen dus maar voor de rest dikke prima. Al zou ik nu eerder een b14 halen, omdat de veren toch het beste werken bij één bepaalde demperinstelling (harder en dan wordt het keihard, en zachter en dan is hij niet in 1 x terug op het nulpunt).Martijn 327i schreef: 07 mar 2020, 09:23 PSS10 heb ik gehad op de M3 en tevens ook KW V2.
Voor dagelijks gebruik zou ik het zeker niet adviseren.
Erg stug en met name spoorlijnen ed moet je echt rustig nemen.
Top wegligging en nooit spijt van gehad op de hobby M3’s, maar voor dagelijks, nee.
Eibach Pro is een veel betere oplossing al zou ik die zeker combineren met een set Bilstein B4 of Koni FSD dempers als je comfort wil behouden.
Op originele dempers heb ik er ook prima mee Gereden maar die dempers waren destijds pas 50k oud.
Gewoon investeren in een airbox, dan is het hele uitlaatgeluid van minder belangBram schreef: 06 mar 2020, 16:42 Niet het allerbeste filmpje, maar het kan ermee door
G-Power einddemper
Is een persoonlijk iets, maar die snerp/rasp die erin zit is juist iets wat het anders maakt, als je al die usa M3's hoort met rasp delete etc vind ik het juist absoluut nergens naar klinken. Al zijn er wel veel verschillen in de hoeveelheid rasp, er zijn sommigen die gewoon too much zijn.Tristan schreef: 20 apr 2020, 12:23 Klinkt zeker een stuk voller en warmer dan de OEM uitlaat. Maar de 'snerp' zit er nog steeds in.
Ik hield van de blikkerig metalige van de snerp van m'n ex. Idd uniekerig. Maar dit klinkt ook niet verkeerd.Baboulah schreef: 21 apr 2020, 14:44Is een persoonlijk iets, maar die snerp/rasp die erin zit is juist iets wat het anders maakt, als je al die usa M3's hoort met rasp delete etc vind ik het juist absoluut nergens naar klinken. Al zijn er wel veel verschillen in de hoeveelheid rasp, er zijn sommigen die gewoon too much zijn.Tristan schreef: 20 apr 2020, 12:23 Klinkt zeker een stuk voller en warmer dan de OEM uitlaat. Maar de 'snerp' zit er nog steeds in.
Voor Bram alleen een gentlemans-racing serie.
Bram schreef: 20 apr 2020, 13:45 Ik zou toch niet gelukkig worden met al die duwtjes op redelijke snelheid zeg.
Je kan wel merken dat JP mij niet kent Hans. Ik kan me die race met de Corvette en de STI richting de boot naar Nederland vanuit Londen nog goed herinneren, dat ging echt heel erg smerig hard
Arnhem-Vianen in 20 minuten was ook niet onaardig.Ik kan me die race met de Corvette en de STI richting de boot naar Nederland vanuit Londen nog goed herinneren, dat ging echt heel erg smerig hard![]()
haha ja bizar hoe snel de tijd gaat he!Bram schreef: 21 apr 2020, 17:14 Verrek, jij was bijrijder toen haha. Mooi man, vol gas achter Cor en Hans aan. Man, waar blijft de tijd
Als je je nu zo gedraagt op de weg flikkeren ze je direct de bak in.
uhh dat lijkt me wat onmogelijk of waren jullie met een F16Shakes schreef: 21 apr 2020, 17:00Venlo-Vianen in 20 minuten was ook niet onaardig.Ik kan me die race met de Corvette en de STI richting de boot naar Nederland vanuit Londen nog goed herinneren, dat ging echt heel erg smerig hard![]()