Een kleine update:
Voor het eerst in mijn leven ben ik bezig met het organiseren van een keuring 5500km verderop. Na een paar keer tegen een ongeïnteresseerde Amerikaanse boer te hebben gezegd dat ie de Pickup ergens kon steken waar het licht niet schijnt.......... bleek dit kennelijk een reden te hebben.... ik vond een hele leuke basis waar ik mee verder wil. De basis wil zeggen: een goede body, goede techniek V8 met wat leuke goodies zoals spruitstukken, carb. enz. Automaat, en verder wat prettige updates aan de remmen en stuurinrichting. Nou kan ik hier een foto plaatsen, maar............. der zitten Amerikaanse velgen onder. Daar zou Jules de Korte zelfs nog van in de war raken als je die naast de auto zet......... laat staan de haviken hier. Als de keuring positief is ga ik hem naar Nederland laten halen. Het is dus nog even slag om de arm. Maar wel leuk om een keer zoiets helemaal uit te vogelen, te sparren met “bekenden” over het aanbod en wat suggesties uit te wisselen...... zal ik maar zeggen.
De teaser:
Het wordt toch echt een beetje tijd dat de DF-wind weer een beetje afbuigt naar oliedampen, hamerende motoren en verbrand rubber....... anders gaat Luco over een jaar een vegetarische BBQ moeten organiseren waar bijna iedereen in die rijdende dildo’s op batterijen naartoe komt of met een grasmaaier waar je bij het eerste spatje regen onder de motorkap, met 4 personen hand in hand, naast de krachtbron, droog kan gaan zitten zingen..........
Wordt vervolgd, hoe is nog ff afwachten
Gr Ron