Zonde van de banden vond ik, scheelt nu al 2mm tussen binnen en buitenkant. Lekker op -1,5 en -1 zetten en sportief rijden op straat.
voor 1.0 achter 0.5-1.0 ik rij 95% van de tijd over de snelweg lijkt me dan een mooi compromis toch? of zit ik er compleet naast...Knot schreef: 01 aug 2019, 16:00 Hij staat nu voor op -2,5 dus wat zou je daar nog meer van willen maken?
Zonde van de banden vond ik, scheelt nu al 2mm tussen binnen en buitenkant. Lekker op -1,5 en -1 zetten en sportief rijden op straat.
ik lees wat anders... vooras -0,9 & -0,9; achteras -2,5 &-2,4Knot schreef: 01 aug 2019, 16:00 Hij staat nu voor op -2,5 dus wat zou je daar nog meer van willen maken?
Klopt, het is een voorbeeld van een E46 met optie S226 en 18'' wielen.vester86 schreef: 01 aug 2019, 20:12ik lees wat anders... vooras -0,9 & -0,9; achteras -2,5 &-2,4Knot schreef: 01 aug 2019, 16:00 Hij staat nu voor op -2,5 dus wat zou je daar nog meer van willen maken?
EDIT: oh wacht dat is een voorbeeld en niet van de huidige auto...
als hij nu voor op -2,5 staat is dat wel zat ja... zal wel lekker insturenmaar dan is -1,5 voor en -1,0 achter nog steeds prima ja
Thanks, nog geen idee zal eerst nog moeten wennen aan de BMW qua rijden.Spijkerhard schreef: 02 aug 2019, 21:31 Mooie combi heb je nu MJ. Welke ga je circuit ervaring mee opdoen?
Mijn ervaring met Rene is dat dat wel goed komt, ze worden zilver metallic gecoat wel net een tint donkerder als origineel.///Joost schreef: 30 jan 2020, 12:45 Kijkt lekker weg zo die foto's! Ik ben wel benieuwd hoe de Style 68 terug komen van Wheelcare. Ik zit ook al maanden met het idee in m'n hoofd om ze langs te brengen. Rene heeft mijn vorige set van de E36 M3 gedaan, en die waren echt weer als nieuw.
Bevalt zeker vlot genoeg om te spelen zuinig genoeg om als daily te gebruiken. Ben erg nog heel tevreden mee.Knot schreef: 30 jan 2020, 13:55 Mooi, de 330i verdiende dat zeker, ding staat er fris bij. Goed om te horen dat ie bevalt nog steeds!
BMW is mijn daily elke dag 112km ww verkeer en de misses gebruikt de Yaris als daily dus gewoon echte gebruiks auto'sJeffrey026 schreef: 30 jan 2020, 16:48 altijd fijntjes weer fris spul te monteren![]()
Wat is de bedoeling van de 330i? yaris als km vreter en 330i voor trackday's, driftdagen etc? of weekend auto?
Daar is toch niks aanKnot schreef: 31 jan 2020, 09:41 Pfff. 112km per dag, had je een 320d moeten hebben man. 30k per jaar.
Thanks rijd zeker betereBoonstra schreef: 31 jan 2020, 09:58 Goed bezig MJ, fris spul altijd goed. Zal vast ook behoorlijk beter rijden!
Was ook maar een grapje hoorKnot schreef: 10 feb 2020, 10:32 Ik zat er juist naar te kijken om Goodyear te nemen ipv Continental voor de 120i in runflatt, wangen van goodyear zijn veel meer communicatief als ik de verhalen mag geloven.
eBoonstra schreef: 10 feb 2020, 10:37Was ook maar een grapje hoorKnot schreef: 10 feb 2020, 10:32 Ik zat er juist naar te kijken om Goodyear te nemen ipv Continental voor de 120i in runflatt, wangen van goodyear zijn veel meer communicatief als ik de verhalen mag geloven.Continental nooit fan van. Ja gaan lang mee, verder heb ik er helemaal niets mee. Harde, lawaaiige troep.
Wat een gave E46 zeg. Hoe verhoudt de stance met H&R 35/20 zich t.o.v. Eibach? Iets minder laag aan de voorkant? Het lijkt wel M-origineel nu, heel mooi iig.MJvanBlokland schreef: 31 jul 2019, 22:17
Nog even getwijfeld wat ik zou bestellen een Bilstein B12, B14, Eibach prostreet S schroefset, of weer nieuw origineel. Na wat lezen en vergelijken gekozen voor Bilstein B8 Performance Plus dempers in Combinatie met H&R verlagingsveren 35mm voor en 20mm achter.
Sommige zullen denken waarom geen Eibach...? Die vind ik persoonlijk net te zacht in combinatie met B8's en de stance is iets minder op een E46. Veerpoot lagers en rubbers ook maar mee besteld als het toch los is meteen vers erop wel voor originele Sachs delen gegaan.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], MartijnGizmo, MJW, wjt en 8 gasten