Ik stream altijd radio 2 via Deezer, werkt top.
EWG-turbo is iets groter, beter te tjoenen dus. Wissel was zomerstop 2013, bouwdatum kun je zien via VIN-checker of sticker in het bestuurdersportier.Knot schreef: 30 jan 2020, 11:47 Hoe zat het nou die dat EWG/PWG verhaal dat was ergens 2013/2014 toch? Die PWG motor kan je beter chippen zoiets?
Data heb ik wel voldoende alleen ik vertik het om 9 euro per maand te lappen voor premium.
Klopt, maar dan gaat die 1gb van je abo er ook niet zo maar door
Vanaf maart 100km/u.speedlimit info
Ik krijg ook de indruk dat verkopers vooral geen moeite doen om je terug te bellen als je serieuze interesse toont. Gaat volgens mij allemaal te makkelijk op het moment....Knot schreef: 02 feb 2020, 15:33 Hmmz, ding zou begin van de week terug zijn van de poetser en nu alweer verkocht....
haha idd!Arthur schreef: 02 feb 2020, 20:20 Dat vind ik dan weer meevallen, alleen de biedingen vallen me dan weer niet mee. Conclusie kan dan wel hetzelfde zijn![]()
Wat een boot joh.Knot schreef: 31 jan 2020, 10:42 DAB zou mooi zijn maar dingen als speedlimit info vind ik een stuk belangrijker.
Probleem is dat deze 120i gewoon erg compleet is.
435i cabrio trouwens ook nog 1735kg leeg zag ik, kan je die 306pk goed gebruiken.
Als je inruilt en je ruilt wat jongers in voor oudere meuk, dan verwacht je toch een beter bod dan andersom. Normaliter wil het gros van de kopers toch dat de “nieuwe” auto jonger wordt dan de inruiler.Voor je gevoel kan je beter met lege handen komen dan ipv zeg 12k bij te betalen en een 3 jaar jongere auto achterlaten.
Gebruikers op dit forum: Enrico, Kocheler, Marc Sierra en 13 gasten