Overigens kost een klein tussenbeurtje plus nieuwe accu en wat klein grut dat ook al gauw maar dat zijn details...

idd zo gek vind ik dat niet. de oudere modellen gaan door met 6 mnd bovag garantie. maar zodra Porsche het "Porsche Approved" garantie noemt denk ik een beetje in dezelfde hoek als BMW met "Premium Selection" garantie van 24mnd. met die vergelijking vind ik 1 jaar idd mager te noemen.Arthur schreef: 03 feb 2020, 11:30BMW doet het wel, 24 maand zelfs.tomgtr schreef: 03 feb 2020, 09:56 Een auto van 5 jaar oud en een ton op de klok mager een jaar garantie? Serieus? Ik vind hem duur, dat wel. Maar langer dan een jaar garantie geven op auto van 5 jaar met ton op de klok lijkt me bedrijfsmatig totaal zelfmoord.
Deze staat op Mobile voor €92,500. Ex bpm?ArjandeV schreef: 02 feb 2020, 23:37 https://finder.porsche.com/nl/nl_NL/911 ... GTS-117224
Ik krijg deze getipt van iemand bij Porsche![]()
Als de BPM op die rode 7k is, dan zal dat voor deze zilveren toch ook zoiets zijn?tomgtr schreef: 03 feb 2020, 13:32 Blegh, die ducktail staat echt voor geen meter bij imho. Plus redelijke schrapersversie met daarbij nog BPM en garantie erbij optellen. Geen koopje. Met BPM mee en 2 jaar garantie zit je ook alweer op 110 K denk ik, wat aardig de bovenkant van de markt is.
tomgtr schreef: 03 feb 2020, 13:41 Deze is nieuwer, ben even voor gemak van 10 K uit gegaan, maar met 3 k voor garantie ga je echt wel ver boven 95 komen.
Hahahahah auto alweer gezoken, to zo ver rustig orrienteren. Whahahahahah.
Ja, 5 jaar en max 120kkm.tomgtr schreef: 03 feb 2020, 11:46 Kan daar een auto van 5 jaar en een ton op klok premium selectie zijn? Volgens mij betaal je daar ook 300euro voor 2 jaar extra garantie? Dat is bij Porsche dan weer 2000 voor een jaar extra garantie, dat dan weer wel
Overigens kost een klein tussenbeurtje plus nieuwe accu en wat klein grut dat ook al gauw maar dat zijn details...![]()
Klopt. Dit is wel fijn!Arthur schreef: 03 feb 2020, 14:07Ja, 5 jaar en max 120kkm.tomgtr schreef: 03 feb 2020, 11:46 Kan daar een auto van 5 jaar en een ton op klok premium selectie zijn? Volgens mij betaal je daar ook 300euro voor 2 jaar extra garantie? Dat is bij Porsche dan weer 2000 voor een jaar extra garantie, dat dan weer wel
Overigens kost een klein tussenbeurtje plus nieuwe accu en wat klein grut dat ook al gauw maar dat zijn details...![]()
Maar bij Porsche kun je zelfs garantie krijgen tot 12 jaar oud toch?
Wat kan jij zinnige dingen zeggen Mark!MarkS schreef: 03 feb 2020, 14:22 Met deze twee ging ik voor de 991.1 C4 GTS. 4WD ga je amper merken tenzij je er continu mee op de grens rijdt. Meeste vermogen gaat normaal gesproken toch naar de achterwielen. Hij voelt iets minder licht in de neus dan een C2. 14weg stoelen vind ik persoonlijk een stuk minder dan de 18 weg adaptieve. Daar liet ik die 991.2 C2S dan ook op staan.
Wat voor uurloon rekenen ze dan wel niet?tomgtr schreef: 03 feb 2020, 14:23 Ja, maar met extra garantie is onderhoud net zo duur. Nieuwe accu, nieuwe ruitenwissers, nieuwe rem en motorolie (bak weet ik niet zeker) ff alarm systeem testen etc en je gaat als hard richting 2 k. garantie of niet, die rekening zou 2 K blijven.
Gebruikers op dit forum: Fabian, S-RS, Semrush [Bot], TomTomm, TurboClouseau, Will F. en 11 gasten