Je moet iets sportiefs en dat heb je en had je niet.

Martijn_bmw schreef: 06 jan 2020, 08:06https://www.bergwerffbmw.nl/voorraad/95 ... r-service/Will F. schreef: 05 jan 2020, 21:53 Is geen btw auto meer denk ik... wordt lastig wellicht inruilen bij bmw dealer met porker waar die vanaf wil of een dealer die ook exporteert/ buiten NL verkoopt als er nog fors rest bpm op zit. Thijs vd H. van Bergwerf doet dat o.a.dusseldorp ook.
M5 inruilen klaar![]()
Ja super vet ding toch! én echt iets apparts erbij én geen afschrijving waar je bij een nieuwe M5 de euro's er af hoort kletterenRobin schreef: 06 jan 2020, 08:21 430 Scuderia. Klaar slotje:)
Je moet iets sportiefs en dat heb je en had je niet.![]()
Kan het niet beter zeggen. Leuk zo'n F430 maar ziet er toch aardig gedateerd uit na 458 en 488. En die pak je niet effe een dagje mee als je ver ritje moet maken. Leuk voor een zondags uitje als je aandacht leuk vindt. Porsche blijft een beetje de Opel Kadett onder de sportwagens en is prima voor lange ritten. Of om vanmorgen mee naar werk te rijden 3 kmBooooh schreef: 06 jan 2020, 11:23 Ik zou me daar zo ongemakkelijk in voelen, leuk om eens in te rijden maar niet om te bezitten, daarnaast vind ik een 430 inmiddels wel een beetje gedateerd over komen, alhoewel de Scuderia dan weer wel apart is, lastig hoor. Ik zou eerder voor een Porsche gaan in dit geval, dat kan volgens mij prima als je ook daar eens mee naar een klant moet omdat de accu leeg is van de Model 3![]()
![]()
Bergwerff koopt ook wel auto’s in, dus wie weet wel een ‘guilty pleasure’.
Dat kan, maar voor de deur staan heb ik niks aan.Luco schreef: 06 jan 2020, 12:47 Gedateerd of niet ik zou hem liever voor de deur hebben staan dan een platgeslagen kever
Ken toevallig iemand die een 430 Scud en 540 inruilde op een huidige M5 Comp
Shitt. Ken je niet meer mensen die een M5 Comp zoeken? Ik durf te wedden dat ik de beste deal van NL kan leveren voor een - mijn inziens - zeer rijkelijk en smaakvol uitgerust M5 Comp
Robin schreef: 06 jan 2020, 08:21 430 Scuderia. Klaar slotje:)
Je moet iets sportiefs en dat heb je en had je niet.![]()
Dan is er maar 1 optie......het nieuwe icoon van DF: viewtopic.php?f=55&t=39337idutchman schreef: 06 jan 2020, 14:09 Sterker nog, ik sta voor alles open qua prijscategorie en modellen. Moet FUN zijn en echt een sportauto en totaal niet de vergelijking maken ook maar dagelijks te willen rijden. <-- betekent dan weer niet dat ik eruit wil stuiteren, maar geen substituut verhaal etc.
Snap ik ook wel.
Ik zou hem gewoon inruilen op een heel goede deal die geen €7k/maand afschrijft (bijvoorbeeld de GTS hierboven.idutchman schreef: 06 jan 2020, 14:09Shitt. Ken je niet meer mensen die een M5 Comp zoeken? Ik durf te wedden dat ik de beste deal van NL kan leveren voor een - mijn inziens - zeer rijkelijk en smaakvol uitgerust M5 Comp![]()
Maar wat betreft de opvolger. Ik heb geen idee nog. Eerst moet in kaart hebben hoeveel verlies ik ga pakken, wat m'n opties zijn.
Wil wel naar een Porsche gaan vanwege 1. waardevast maar dan niet meer naar een auto van >100k. Want dan pak je dat toch weer mee.
Sterker nog, ik sta voor alles open qua prijscategorie en modellen. Moet FUN zijn en echt een sportauto en totaal niet de vergelijking maken ook maar dagelijks te willen rijden. <-- betekent dan weer niet dat ik eruit wil stuiteren, maar geen substituut verhaal etc.
Dit wordt nog een lang traject.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 10 gasten